Inlägg från: 060810 |Visa alla inlägg
  • 060810

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Har gjort mina uppgifter för dagen och känner mig nöjd även om jag svor över disken för att det blev så mycket att diska idag när jag inte orkade igår... Mest glas, men ändå blä för att diska gårdagens disk nu... Hade det varit i december hade detta varit lite disk! ;) Men nu kändes det bara så dumt att det var så mycket disk och jag ska försöka skärpa mig.
    Morgondagens natt kommer spenderas på sjukhuset med min son, så jag kommer inte kunna städa då utan får följa er här istället och ta nya tag på onsdag när vi kommit hem igen. :) 

• 060810
    Blå Flygare skrev 2012-01-16 22:08:45 följande:
    Hur mycket tar du? 

Lycka till på sjukhuset imorgon, inget allvarligt hoppas jag.
    Jag häller i en hel flaska! ;) haha men det är inte så ofta det händer så det behövs.. ;)

Sonen ska göra ett sömn EEG så han ska vara vaken till midnatt och sen får han sova 4 timmar och sen ska han upp igen och vara uppe till 7.40 när han ska göra EEG undersökningen och då får han sova 20 min för att sen vakna igen! ;)
    Jag kommer va lagom trött på onsdag jag! ;)
    Tur man är på sjukhuset så man kan få hjälp att hålla honom vaken! Skitsvårt med en unge som somnar när han vill och var han vill.. ;) 
  • 060810

Neelah: här är det samma problem! Brukar säga att folk tittar aldrig där jag har ordning! Dumma dem är va? ;)

• 060810

Det är ikväll sonen ska va vaken till midnatt. ;) och sen upp kl 04 imorn bitti.
    Så skönt att slippa städa ikväll! ;) haha! Men sjukhus är bra trist det med! ;)

Men jag måste säga att sonen njuter av min fulla uppmärksamhet som han haft sen kl 12.25 idag. ;) och jag njuter av tiden med honom. Tror inte vi haft en sån här lång tid ihop ensamma sen han föddes! Han är snart 4 år gammal. ;)

• 060810

Här går det bra. Sonen är piggare än mig. ;) men om 5 min får vi sova. ;)

• 060810

Trötta som tusan. Men han får sova om ca 3.5 timme. ;) då får han sova 20 min. ;)
    Men vi ska klara detta. ;) sonen käkar piggelin och ser på smurfarna. ;)

• 060810

Gjort mitt jobb idag trots den tuffa natten så jag är nöjd med mig själv. Minstingen sover och de stora ska snart i säng. ;) sen ska jag vila/sova!

• 060810

Blå Myran: tack!! Måttligt trött nu. ;) tyvärr är ju inte sonen det. ;) inte min stora dotter (5 år) heller. ;) så får va vaken lite till.

• 060810

Här har jag gjort dagens uppgifter. ;) diska, ta köksbordet, min hotspot och plocka lite leksaker och annat som skräpar.
    Men nu är jag duktigt trött efter att ha varit med på min kompis förlossning idag. ;) och sen natten på sjukhuset innan dess. ;)
    Känner mig duktig för jag ville skita i det ikväll men det gick inte. ;)
    Sen att minstingen har astmabekymmer nu, ja det blir väl grädden på moset för den här dagen.

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!