Inlägg från: 060810 |Visa alla inlägg
  • 060810

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Jag är duktig! ;) snart är hallen städad. Bara dammsugning och dammning kvar, men det får bli morgondagens projekt! :) känns så skönt när man ser resultat! Köket är fint och barnen sover! ;)
    Snart dags att sluta för dagen, men det tar sig sa pyromanen! ;)

• 060810

Ms H: tackar o bockar! Fick t o m barnen att plocka lite idag. ;) hihi!! Mina små städhatare! ;)

• 060810

Nämen tjena 3bus!! Nu har du ju avslöjat mig!! Det är detta jag ska lyckas hålla som jag skrev om på facebook! ;) haha!!

• 060810

Tack 3bus!! :) det får vi göra! Vi har ju samma typ av kaosartade vardag. ;)

• 060810

Tänkte bjuda på lite bilder så här på kvällskvisten så ni får se hur det ser ut hos mig! :)
    Blir köket och hallen idag för det är där jag lägger mest energi för hallen och köket är det jag ser när jag kommer in genom ytterdörren (och andra ser då jag inte har någon dörr emellan).

Hallen sedd från köket

Hallen sett från vardagsrummet/mitt rum (ok röran i hörnet vid kläderna ska få sig en omgång snart)

Köket

Min diskbänk! :) Ok har en diskmaskin men den funkar inte... står bara där o ser rolig ut!

Så där ja, nu har ni fått se lite hur det ser ut i en del av mitt hem! :) Kommer nog fler bilder när resten av lägenheten är lika fin! ;)
  • 060810

Stoppa i tvätten i maskinen och häng på kvällen. ;) så gör jag fast tvärt om. Slänger in på kvällen och hänger upp det på morgonen. ;)

• 060810

Jag tycker inte det är så farligt skrynkligt. Stryka nåt har jag inte gjort sen studenten 04. ;)
    jag vet inte om det beror på att jag är ensamstående och inte har tvättmaskin i lägenheten som gör att jag fått denna vanan. Måste gå ner till källaren i huset för att tvätta och så hoppas att grannen inte tvättar just då. Alltså säkrast att springa ner när barnen sover. ;)
    När de är på dagis händer det att jag tvättar då med men inte så jätteofta.

• 060810

Jag måste tvätta varje dag då min dotter kräks, har en knapp på magen som kladdar och så spiller hon mycket. Har även 3 barn så det blir mycket tvätt. ;) har bara en torkställning med så det blir att jag tvättar minst 1 maskin om dagen.

• 060810

Jag sanerar min sons rum idag!! :) känns väldigt skönt! Hinner inte allt idag, MEN jag har det lättare nästa gång det ska göras förhoppningsvis. ;)
    Sinken skiner, inga av mina hotspots i köket existerar. Ok de kan bli hotspots senare men just nu finns inga som jag tänker ta. Så nöjd med att resten är borta!
    Nä dags att återgå till sonens rum. ;) att en 3 åring kan förvandla ett rum till en soptipp på någon dag är över mitt förstånd! ;) ikväll får han minsann plocka undan efter sig själv! ;)

• 060810

Blev inget städat igår kväll då vi var på handboll Sverige-Ryssland. ;) kom hem 22,30 så man va ju rätt trött efteråt. ;) imorse fullt kaos att komma upp och iväg. ;) så inga morgonrutiner gjorda heller. ;)
    Får ta nya tag när vi kommer hem i eftermiddag igen.

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!