IceCloud skrev 2012-01-05 10:44:15 följande:
ok, det är mycket möjligt, rör ihop allt på den där sidan haha. Skyller på 4 timmars sömn i natt!
Har iaf, fixa lite grann i dag. Julen är bortstädad, har en maskin med mattor igång, och inte en skymt av disk i köket eller fläckar på diskbänken :)
Sidan är väldigt rörig och att vissa länkar verkar trasiga gör ju inte det hela lättare heller. Jag vet inte hur länge den funnits, om den är ny och inte fått struktur, växt för fort och tappat strukturen eller om de helt enkelt inte prioriterar eller kan strukturera. Jag ska hålla mig till babystepsen och så städar jag när andan faller på utöver det.
Jag signade också upp på bigtent och ja många mail blir det - varav många känns väldigt överflödiga just nu. Första mailet jag fick var förövrig en uppmaning om att decluttra mailboxen, ta bort alla gamla flylady-mail ifall de kändes många. Nu förstår jag verkligen att de kan kännas många! Under de timmar jag arbetade igår och inte kollade mailen hann ett flertal ramla in! Nåväl, idag kom ett om att julsakerna nu ska vara borta och så även kartongerna. Det mesta är bortstädat här hemma, men att jag drar ut liiite mer på julstämningen gör inget, är ju inte dags än egentligen!
Sälja, skänka och slänga måste jag göra för vi drunknar i prylar. Alltså jag förstår det inte. Under 8 år av de 10 vi levt ihop jag och min man har vi levt under normen, sedan ett halvår på soc och nu äntligen över normen. Ändå har vi så himla mycket grejer och prylar och jag vet inte allt - hur har vi haft råd? Visst, vi har fått mycket och en hel del är köpt begagnat, men ändå! Helt absurt! På måndag har tippen öppet så då får maken ta en vända dit efter jobbet sen imorgon ska jag kolla om loppisen i byn har öppet - så ska de få lite saker!