Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Vilka är era bästa städsaker? Jag tvättade fönster idag och insåg hur mycket jag gillar min fönstertvättare! Egentligen är det inte tvättaren utan torkfunktionen som är det finurliga, men wow vad bra den är!
Vilka är era bästa städsaker? Jag tvättade fönster idag och insåg hur mycket jag gillar min fönstertvättare! Egentligen är det inte tvättaren utan torkfunktionen som är det finurliga, men wow vad bra den är!
Någon i tråden som rensat enigt Kon Marie-metoden?
Vilken bombmatta med meddelanden du la Voxen!
Maijo, förutom babysteps har jag haft hjälp av Kon Marie-metoden, du får googla. Men det lärde mig att rensa ordentligt och att våga kasta saker.
Hej alla, trådstartaren här, vad kul om tråden tar fart igen!
Apropå att städa respektive rensa, jag har flyttat till större sen jag startade tråden och det gör stor skillnad för röran. Har man plats att lägga prylarna på blir det mindre stökigt. Därför tror jag att rensa, och att göra plats gör väldigt mycket mer långsiktigt än att bara lära sig hålla efter hotspots.
Dessutom har jag lärt mig att fast man rensar kan man alltid rensa mer! Jag är stammis på Myrornas avlämning. Större saker lägger jag ut på bortskänkes.se, det kommer alltid någon och hämtar prylen redan samma dag. Magiskt!