Inlägg från: hon mot strömmen |Visa alla inlägg
  • hon mot strömmen

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Skänker bort en massa snö som jag har skottat bort i dag igen. Det ser inte ut att sluta snöa heller Rynkar på näsan.  Allt annat blir lidande pg a denna snöskottning...... Suck

• hon mot strömmen

Ska återigen tråka ut er med denna snöskottning som jag tredje dagen i rad har fått skotta bort. Det har snöat nu i tre dygn nästan. Ska försöka ta ta i hemmet i kväll, det är dags. Men jag blir så trött av att snöskottningen, får se det från den postiva sidan, det är motion.Foten i munnen

• hon mot strömmen

Efter ett totalt haveri här hemma och fått lägga all energi på en unge som har varit mera vild än tam idag, så har jag äntligen fått ordning på köket. *pust*

• hon mot strömmen
    Ms H skrev 2014-01-13 18:15:59 följande:
    Å fy vad kallt! Vi har elva, det tycker jag är mer än tillräckligt.

Vad fick du gjort i hallen?

Det är kallt! Tog upp allt som låg slängt på golvet
  • hon mot strömmen
    Ms H skrev 2014-01-13 18:15:59 följande:
    Å fy vad kallt! Vi har elva, det tycker jag är mer än tillräckligt.

Vad fick du gjort i hallen?

Det är kallt! Tog upp allt som låg slängt på golvet
  • hon mot strömmen

Har städat av det mesta av huset, ska byta lite trasiga glödlampor, fylla pellets, lägga på mattor, sedan är jag klar för idag. Belönar mig med en bastu.

• hon mot strömmen

Blev inte motiverad att göra något när jag kom hem. -30 ute och +14 inne, Pelletsen hade tagit slut. Brrrrrrr.....fryser nu.

• hon mot strömmen

Efter att fått upp värme i hus och kropp så tog jag ett ryck och möblerade om i vardagsrummet. Nu är det bara resten av huset kvar. Fortfarande kallare än -30 ute.

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!