Inlägg från: M 83 |Visa alla inlägg
  • M 83

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Bästa tråden någonsin! Trodde jag va ensam om att ha ett bombnedslag hemma....  det finns hopp Glad

• M 83

Herrejösses vad ni är duktiga allihop! Har hängt med & läst tråden en vecka nu. Man blir så peppad! Har aldrik haft en ren skinande diskbänk så här länge

• M 83

Luktärten: ja de där med små steg itaget är nog ett måste för mig. Låter väldigt bra att man inte behöver plocka & städa så mycket när man fått ordning på allt! Väldigt inspirerande att läsa att ni andra lyckats!

• M 83

Har nog hittat min svaga punkt i oredan, kom på mig själv helt enkelt... Skulle plocka ur diskmaskinen, när jag plockat ur kanske tre koppar började jag plocka barnens grejer från golvet istället. Fortsatte plocka andra grejer & sen stod jag här med flera påbörjade städningar & inget var slutfört... Hm tackasjutton för att de ser ut som det gör när man beter sig så här... Men sinken skiner iallafall

• M 83

Härligt att de är fler än jag de måste ju bli bättre & effektivare nu när man vet vad man gör för fel!

• M 83

4361! De är ju nästan värre ... Ofta man orkar/hinner storstäda så ofta! Men när det väl görs lär de ju bli fint som tusan!

• M 83

Har kört mini babysteps... I två veckor har jag haft shinat sinken & en tvätt som minimum krav, allt utöver de har varit bonus. Börjar bli redo att öka kraven. Idag knackade de oväntat på dörren & jag behövde inte skämas

• M 83

Blomman123 ja de är ju riktigt surt dom gånger man har städat halft ihjäl sig & så håller sig gästerna i ett rum & ingen ser hur fint det är!

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!