Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Bästa tråden någonsin! Trodde jag va ensam om att ha ett bombnedslag hemma.... det finns hopp
Bästa tråden någonsin! Trodde jag va ensam om att ha ett bombnedslag hemma.... det finns hopp
Herrejösses vad ni är duktiga allihop! Har hängt med & läst tråden en vecka nu. Man blir så peppad! Har aldrik haft en ren skinande diskbänk så här länge
Luktärten: ja de där med små steg itaget är nog ett måste för mig. Låter väldigt bra att man inte behöver plocka & städa så mycket när man fått ordning på allt! Väldigt inspirerande att läsa att ni andra lyckats!
Har nog hittat min svaga punkt i oredan, kom på mig själv helt enkelt... Skulle plocka ur diskmaskinen, när jag plockat ur kanske tre koppar började jag plocka barnens grejer från golvet istället. Fortsatte plocka andra grejer & sen stod jag här med flera påbörjade städningar & inget var slutfört... Hm tackasjutton för att de ser ut som det gör när man beter sig så här... Men sinken skiner iallafall
Härligt att de är fler än jag de måste ju bli bättre & effektivare nu när man vet vad man gör för fel!
4361! De är ju nästan värre ... Ofta man orkar/hinner storstäda så ofta! Men när det väl görs lär de ju bli fint som tusan!
Har kört mini babysteps... I två veckor har jag haft shinat sinken & en tvätt som minimum krav, allt utöver de har varit bonus. Börjar bli redo att öka kraven. Idag knackade de oväntat på dörren & jag behövde inte skämas
Blomman123 ja de är ju riktigt surt dom gånger man har städat halft ihjäl sig & så håller sig gästerna i ett rum & ingen ser hur fint det är!