Vem är egentligen terrorist?
Hemskt.
Rataxes
Du citerade det jag skrev tidigare:
''Nej det är väl just det som är kärnan i det hela, att de inte fattat vad Islam säger om brottslighet eller så är de så moderata så de struntar i det. Som alla andra som struntar i att brott är förbjudet att utföra. De sitter ju i samma båt. Struntar helt i de som blir utsatta för deras brott. Så försök inte få in i det att de skulle handla enligt Islam (om de kallar sig muslimer) vilket är vad du försöker skriva i en del inlägg, så som tidigare 'Islam och dess terror'. Det betyder att du inte vet vad du pratar om.''
Din 'kommentar' till det blev:
''Vad bra, då kan ju kriminalvården meddelas att man kan dra in deras jävla halalmat och de där imamerna som springer där i tid och otid.''
Handlar detta enligt dig om halal-mat eller inte i fängelset? Varför tog du det dit, varför höll du dig inte till det som diskuterades istället?
I vilka fängelser serveras det halal-mat och får man vilja ha det även om man begått ett brott? Eller menar du att man ska straffas dubbelt? Ungefär som det var förr att fångar endast ska få bröd och vatten, för de förtjänar att straffas dubbelt för de brott som de begått? Jag vet inte, jag tycker det låter konstigt för min del. Ligger verkligen den tanken i linje med det demokratiska systemet?