• emmely

någon som vet hur ägglossningen funkar när man äter pregotime???

Har precis ätit min första kur av pregotime och gjorde vul dag 12 och fick då beskedet om att jag inte hade nån ägglossning på g men nu dag 20 så hade jag fullt utslag på ägglosningstestet?? detta är första gången jag får så starkt:), men då är min fråga kan det va så att jag har fått ägglossning eller är det ingen riktig??? och om det nu är så att jag fått ägglossning varför kollar dom så tidigt??  hade varit skönt att veta om det är nån här som är lite mer kunnig i detta än vad jag är=)

• Svar på tråden någon som vet hur ägglossningen funkar när man äter pregotime???
  • emmely

okej =), men vad jag har fått höra i från min gyn så är det viktigt att jag ska in och kolla efter varje gång jag tar dessa för att kolla om tabletterna har hjälpt... för han sa  att det finns risk att man kan få tvillingar eller trillingar när man äter prego.. men det är det jag inte fattar att om jag nu har ägglossning en hel vecka efter att jag igentligen skulle haft de då vet jag ju inte om det är så att jag har fler mogna ägg?! vilket dom sa var viktigt att kolla för varje gång för dom rekommenderade inte tvilling eller trilling födsel...jajaj det blir säkert bra är bara lite fundersam=)
    men det var skönt att andra oxå har fått sin "ägglossning" senare än vad det skulle=)

• emmely

en sak till, har det tagit sig nån gång av dom gånger som ni har haft ägglossning??

Svar på tråden någon som vet hur ägglossningen funkar när man äter pregotime???