Inlägg från: SophiaSundgren |Visa alla inlägg
  • SophiaSundgren

Vi som väntar smått i September 2012

När mitt första barn föddes fick vi en kallelse för att skriva på faderskapsintyget. Aldrig hört att man skulle kunna göra det innan. Hör av dig till försäkringskassan angående föräldraledighet för pappan och se hur ni ska gå tillväga.

• SophiaSundgren

Svahnfrun - haha lite rolig va den faktiskt, enligt den ska jag gå upp 17kg bring it on säger jag. :) jag välkomnar dem kilona speciellt om jag får dem placerade över hela kroppen. :)

• SophiaSundgren

Godmorgon alla gravida. En ny arbetsvecka tar sin början i detta regnoväder, känns sådär men vad ska man göra? Har varit skönt med långhelg och lite vila iaf, bara varit med min lilla familj och firat midsommar och i lördags blev det nalle puhs nya film på bio. Myshelg helt enkelt. Hoppas alla får en bra dag. :)

• SophiaSundgren

Jag va hos tandläkaren när jag va gravid med min dotter, även jag fick ett blyförkläde på mig och det funkade utmärkt. Funderar på att boka en tid då även jag har ett hål som jag bävar inför att laga, tandläkarskräcken sitter fortfarande i sen barnsben.

• SophiaSundgren

Oj va skönt att ha gratis tandvård, hur kommer det sig? Själv tvingar jag mig själv till bedövningssprutan, tårar kommer och hjärtat bultar, blundar mig igenom hela processen sen. Ush, blä och fy för tabdläkarbesök. :)

• SophiaSundgren

Godmorgon alla preggosar. idag blir det landet med mormor och morfar och min lilla skrutta. Längtar ut dit som in i hellskotta. Ha en trevlig helg. Kramar till er alla

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012