Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Eddies skrev 2012-01-13 12:59:19 följande:
    jajamen jag är på 6+0 idag jag också :D:D
    haha ja, men för han tycker det är så onödigt att vi ska och kolla eftersom han är rädd att det kan skada barnet i onödan (han har läst något om att man inte ska utsätta barnet för onödig ul strålning bla bla bla) och jag har försökt säga att vi borde göra ett åtminstone i vecka 12 men nje de går inte riktigt fram :P egentligen varken hos han, min mamma eller någon annan jag berättat för, varför ska du göra de??? frågar dom hahah
    Choccolat skrev 2012-01-13 12:19:59 följande:
    Att vägra "öva" på hur man gör barn funkar alltid...
    jag testar på den idag !!!!! :D
    Ja, men ska ju inte göra det varje dag, min min äldsta syster fick havandeskapsförgiftning och dom gick på UL varannan vecka efter v 12;)
    Försök att gråta lite och säg att du är jätteorolig om du måste:P
  • StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-13 14:17:53 följande:
    !!! Jag blir alldeles gråtfärdig jag med! Gud va underbart! Grattis :D! En vecka före mig är du så då kanske jag också får se ett pickande på fredag.. GRATTIS :D!!  
    TackSolig
    Det är mycket möjligt, hoppas Glad
  • StarStruck

Är det bara jag som knappt har symtom? Jag är bara lite körig i magen och mår lite illa om jag inte ätit på länge. Nästa vecka ska det tas prover, för det glömde dom igår :P

• StarStruck
    nyponbuskar skrev 2012-01-14 11:04:10 följande:
    Jag har knappt heller några symptom överhuvudtaget, är v.6 (5+1)! 
    Börjar bli lite, lite öm i brösten och lite känningar i magen emellanåt, men
    annars precis som vanligt. Önskar lite att symptomen blev fler, samtidigt
    som man kanske ska vara glad så länge man klarar sig utan? :) 
    Jag är i v 6+1 idag.
    Ja, jag är hellre symtomfri, men ändå, lite vill man ju känna:P
  • StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-14 11:33:16 följande:
    Samma här, har iof ont i brösten och magen har börjat runda sig (jag har en liten såndär bebis mage i vanliga fall som jag avskyr men den har rundats av och börjar bli fin) men annars så känner jag nada. Jag är visserligen bara i vecka 6. Trött är jag inte heller som jag blivit LOVAD att jag ska bli ; )
    Jag har inte heller känt mig särskilt trött faktiskt, jag sover riktigt dåligt nu mer faktiskt :P
    Jag är i v 6+1 nu och tycker att jag borde känna liite mer.
  • StarStruck
    Kickioh skrev 2012-01-14 12:04:12 följande:
    Hej brudar! Jag har nyss plussat så hoppar in här också om jag får :) BF är 120912.

Börjar direkt med en symptomfråga då... Är det någon mer än jag som har magknip högt upp i magen??

Känns ju som att alla eventuella gravidkrämpor ska sitta längre ner?
    Jag har haft vanligt "mensvärk" också men inte idag.

Det kan ju vara nåt helt annat också... som vanligt magknip tex :P
    Hej och grattis!

Jag kan få det men jag har problem med gallan och så, vet inte om det kan bero på det med
  • StarStruck

Jag fyller 21 i mars och sambon fyller 27 i september, för hoppningsvis kommer ungen på hansfödelsedag eller våran årsdag :P

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012