Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Vi har också sex när lusten faller på så att säga. Det vill säga dem kvällarna jag inte är dödstrött eller har ont i magen :) precis man får missfall av kromosom avvikelser och osv inte av sex. Vissa undersökningar säger tom att sex ökar blodcirkulationen där nere och det kan bara gynna bebisen :)

• Smurfan87

Är 8+4 och har inte heller några symtom kvar. Hade molvärk i början men nu är jag bara törstigare, tröttare, kissnödigare och kaffe är Blä. Tror att kroppen lixom vilar lite i omgångar (hoppas iaf) vissa mår ju bra rakt igenom så jag tror det är normalt. Kompisar jag pratat mer säger att det är värst i början sen släpper det och blir inte jobbigt igen förrän magen blir "tung"
    Tror vi kan vara lugna :)

• Smurfan87

Säg att du haft blödningar så kanske du får ett vul annars ring till en privat klinik :)

• Smurfan87

Jag är student och vet inte om jag hinner jobba något innan bebisen kommer eftersom jag kommer jobba som trädgårdsmästare. Vilket betyder att jag kommer få minimum penning :( känns skit. Tur att det är första barnet och att sambon ska byta jobb med högre lön, tyvärr sämre arbetstider med men men det ska väl alltid vara nått.

• Smurfan87

Precis så jag fattat det med. Man kan inte se om barnet är skadat på något sett men man får risken uträknad.

• Smurfan87

Olika med olika landsting tror jag men ring BM o fråga :)

Läste någonstans att våran kroppstemp höjs lite och då blir det ju kallare runt omkring oss ;) fryser också mer nu men har alltid varit lite frusen av mig.

• Smurfan87

Ja jag kollade också upp det på hemsidan. När man har CSN så går de på tidigare anställning :) så då kanske det blir lite mer även hos mig. Puh!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012