jag har blivit helt knockad av tröttheten nu ... ska börja jobba om ngn timma och jag är såååå trött...
Bumblan skrev 2012-01-09 12:26:48 följande:
Idag gick jag in i v. 7 (fan vad tiden går långsamt...). Har varit lite orolig då jag inte haft så många symptom. Men idag mår jag illa och är sjukt trött, vill bara hem och sova.
Sen utöver det så verkar det som att jag kommer bli erbjuden ett jobb på ett stort internationellt företag. Vet inte vad jag ska göra. Har inte bestämt om jag vill ha det eller inte. Det blir lite längre restid, men utöver det så är det bättre. Hjärnan går på högvarv om både bebis och jobb...
jag får gratulera för jobbet , Ja om du nu vill ha det !!!
jag har sökt fast jobb och hoppas verkligen att dom hör av sig. företagen har som policy att "graviditet" inte är en anledning till att tacka nej till sökande och heller ingen anledning att utesluta oss :)
hör dom av sig och om jag får komma på intervju kommer jag göra det. jag önskar verkligen innerst inne att jag skulle få jobbet, för det skulle underlätta ekonomiskt.. Jag hade kunnat jobba långt in i graviditeten.. Det är lite jobbigt just nu när man inte vet hur mkt pengar man kommer ha och hur mkt kommer man orka jobba. Jag jobbar bara extra nu ( pluggar samtidigt och har ingen motivation nämligen) men pengar måste man ha.. och ibland ångrar jag mig att jag sa upp mig från förra jobbet för ett tag sen. Men anledningarna till att jag sa upp mig var ändå så starka att de var värt det :)