Inlägg från: AngelinFear |Visa alla inlägg
  • AngelinFear

Vi som väntar smått i September 2012

Åh så verkligt detta börjar kännas nu, har fått tid för inskrivning den 18:e januari ;o Men är såå glad att jag vill skrika! :D

• AngelinFear

Vad trevligt du ;) Vad är du ute efter färg då? 

Själv är vi ute efter en svart sådan, eller svart med grå detaljer kanske de är :) 

• AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-05 12:34:11 följande:
    AngelinFear: Vi hade en vagn från AnnaAxel med andra barnet, där gick bromsarna sönder efter bara några månader, samma sak hände en nära vän. Men dom är snabba och skicka ut nya ( då det var kugghjulsbromsar) sen var det en skitbra vagn förövrigt.
    De var ju mindre bra att dom gick sönder ;o, men positivt att dom var snabba ändå! :)
  • AngelinFear

Jag går också med huvudvärk 24/7 :/

• AngelinFear

Jag är 23, blir 24 i april och bor utanför Västerås... Men ska flytta till Västerås i sommar :)

• AngelinFear

Ingen bra dag då jag vaknade med en igentäppt hals samtidigt som jag är sjukt hungrig, men när jag försöker äta får jag nästintill kväljningar :/ 

• AngelinFear

Mina symptom är att jag är trött nästan konstant, molnvärk och ibland är de verkligen en riktigt plåga, sedan så har jag huvudvärk nästan hela tiden, ont i brösten till och från, illamående som är jobbigt ibland och lindrigt ibland + ont i ryggen 

• AngelinFear
    Issi skrev 2012-01-07 08:21:28 följande:
    Är i v 5+6 (v 6). Har börjat bli extremt hungrig typ hela tiden framförallt på kvällarna, ngn annan som också är det? Problemet är dock att jag samtidigt mår lite illa så jag är inte så sugen på maten  i sig =) Kanske därför jag är hungrig :D 
    Sådär har jag också, lite jobbigt ibland när man inte har de hemma man inte vill ha (:
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012