Vi som väntar smått i September 2012
Enligt NTF är det 7 år, varför skulle Akta ha annan livslängd?
http://www.ntf.se/konsument/fraga1381.asp?katid=29
Nu vet jag vad vi gjorde för fel. Vi tryckte inte ner basen som man ska göra, vi får testade det ^^
Angie99, ja jag får allt göra det. Så tråkigt bara att man inte ens kan lita på vännerna;/
Ja, jag får kontakta graco, kan inte hitta tillverkningsår efter som att den lappen är bortpillad från stolen! Även om den är tillverkad så funkar den ändå 6 månader till, då byter vi ändå till brio-stolen är det tänkt. Visar det sig att hon ljög så är det ju det trist, det handlar om våran bebis säkerhet liksom. Sista gången vi köper begagnat!
Är det normalt att få förvärkar av att inte göra nånting?
Jag blir mest sittande/liggande i soffan och får nästan varje dag regelbundna vad jag antar är förvärkar.
Det känns som väldigt intensiv mensvärk som håller i sig i kanske 10 sek eller något sen släpper det nästan helt och kommer tillbaka oftast efter 30 min, sen kan det hålla på så i några timmar.
Fler som fått tillbaka sitt illamående btw?
Jag känner mig som under mina jobbigaste veckor i första trimestern. Illamående och värmevallningar.
Bara sparkar uppåt och det hjälper laaagom mycket. Dessutom har vi strax över 30 grader inne.
Nästa vecka är vi klara med flytten, i den lägenheten kan man iallafall få lite korsdrag i, här har vi bara fönster mot en sida och det är där solen är hela dagarna. Fy fan, vad gnällig jag har blivit ;(
Hur många gånger bör man tvätta nya bebiskläder?