Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Efter skräckupplevelsen igår med utrycking till förlossningen så kom jag på mig själv idag att jag bara packade ner saker till mig i väskan (om vi verkligen hade fått stanna kvar) när är det "normalt" att packa BB-väskan? Då tänker jag främst när det gäller kläder till mig och bebis, blöjor och så. Är ju bara i v 24 men jag har tänkt jättemycket på det sen igår.

• StarStruck

Usch, jag är så sjukt trött hela tiden :(
    På måndag blir det ett MVC-besök igen.
    Verkar som att jag ska gå varannan vecka.

• StarStruck

Igår kväll fick sambon känna en riktigt hård spark. Halsbränna x 1000 har jag börjat få och mest om jag lutar mig framåt?

• StarStruck

I morrn är det dax för mcv igen, 3 veckor sen sist. Har haft jätteont i magen till och från ihelgen och jag har varit sjukt trött och utan matlust :(

• StarStruck

Blev ett lååångt mvc-besök idag och även ett besök på förlossningen igen.
    Har haft onda sammandragningar så jag fick bricanyl (?)-tabletter, var inte öppen eller så, så det var lungt än så länge.
    V 25 idag!!

• StarStruck

Vi köper typ allt begagnat, utom babyskyddet.
    På fre eller i början på nästa vecka ska det hämtas ett ihopfällbart skötbord, ev en babysitter och ett babygym.

Fler som har fått bricanyltabletter, hur mådde ni av dom?
    Jag var tvungen att ta en igår och sen var resten av dagen förstörd, jag var så skakig, fick extrem hjärtklappning och blev helt utslagen ;(

• StarStruck
    Edds skrev 2012-05-23 11:20:17 följande:
    Förvirrning är det en gravid åkomma? Inom loppet av en timme har jag lyckats tappa bort min bil nyckel hemma har vänt på allt men den finns inte någonstans , glömt bort att jag varit på toa redan och spärrat sambons konto kort igen !! Det med bilnyckeln förvärvar mig mest då jag bara gått från bilen och in :( har inte tid med detta !!:D
    Känner igen mig till 100%.
    Här om dagen skulle jag rosta bröd och gick ut till soffan och satte mig så hörde jag att det var klart och gick ut i köket och började leta efter brörosten -.-
    Min mobil försvinner spårlöst 1000 gånger om dagen.
    Jag är säker på att det bor nån nisse här som flyttar på allt bara för att jävlas med mig!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012