Vi som väntar smått i September 2012
Så, nu går jag och steker hamburgare och gör pommes (och en stor sallad, för man behöver ju näring ändå.. Haha!)
På tal om sallad, jag har alltid i feta ost i mina sallader. Kan man äta fetaost? Jag har läst att man inte får äta opastöriserad ost, men jag har NOLL koll på vad som menas med det!
Nu har jag upptäckt en ny symtom hos mig! Jag äter, men jag känner aldrig när jag blir mätt utan helt plötsligt blir jag totalt spyfärdig av maten/godiset haha!
Har nyss tryckt i mig glass med kladdkaka.. MUMS!!
Var hos en privatgyn idag för att göra ett vul (fick tiden precis när jag varit hos bm förra veckan och ville inte tacka nej då) Han sa att vi förmodligen inte skulle se hjärtat men vi skulle se hinnesäcken och se att den satt rätt. Så rullar han runt grejen och säger "jag ser ett fint tickande hjärta" så jävla härligt!! :D jag kunde inte riktigt se det för det var så litet än, men han såg det och det är huvudsaken :) är så himla lycklig nu! Det känns så mycket verkligare nu när jag sett fostret (embryon) och hjärtat :) min lyckodag
Mina tuttar har växt grymt mycket på bara några dagar! Och gud vad trött jag är, hela tiden.. Haha!
Vi är ju många här inne som oroat oss för att vi haft molande värk i magen, ganska mycket värk. Det var ju dels därför jag var hos gynekologen idag och han sa att livmodern växer som mest nu i början, och den är nästan på bristningsgräns i dessa veckor, och därför får man jätteont! Så det är bara positivt Nu vet väl de flesta om det här, men tänkte bara meddela det ändå