Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

ZooZoo skrev 2012-01-03 13:26:31 följande:
    Åh vad roligt! Glad
    Är det ditt första barn?

Så skönt att man har lite folk man kan prata av sig med och diskutera tankar med som är i samma situation. Ser fram emot att få följa er alla här i tråden!Glad   
    Japp, det är vårat första:)
  • StarStruck
    Eddies skrev 2012-01-03 18:05:58 följande:
    ja är me så trött... är på  4+4 idag, lördag är 5+1 =) de växer så de knakar, men att motopnera och röra på sig hjälper !! och sex !! de hjälper insåg jag igår :D
    sex ja...jag kan inte ens ha sex längre:(
    känner inte ett skit
  • StarStruck

Jag kanske är knäpp men jag tror på "täcken". Förut gick jag in i badrummet och skulle kolla en grej så tittade jag mig i spegeln. Två ögon fransar hade ramlat så jag hade en under varje öga. Nu ssitter jag i soffan och käkar godis. Jag tar ett papper och skrynklar ihop det och kastar i väg det, det hamnar i en ljuslyckta som står rätt långt bort utan att jag ens siktade, det hände 2 gånger i rad. Jag tar det som täcken om tvillingar, haha:P En annan sak är att när mina systrar blev gravida så sa jag redan från början att min äldsta skulle få en tjej och den näst äldsta en pojke, och visst var det så. Men med mig känns det inget starkare åt något håll. Yeah, i'm a nut case, men ändå!

• StarStruck

4+5 idag, känner inte så mycket mer än trötthet och lite ont i magen, är supertörstig på kvällarna också

• StarStruck
    kavajen skrev 2012-01-04 13:44:09 följande:
    Grattis alla nya som kommit till tråden! 

Hade enorma magsmärtor idag, var tvungen att gå hem från jobbet! Vart jättenervös så jag ringde bm, och fick komma in! Hon gjorde ett VUL och allt så bra ut ingen blödning eller utomkved. Dock så såg man knappt nått, den var bara 0,5 cm, men det är vad den ska vara så det var absolut inget konstigt Synd bara att man inte kunde se mer.. Men kommer göra ett privat VUL om några veckor! 
    Skönt!
    Vilken vecka är du i?
  • StarStruck

Kom precis hem från gynakuten. Fick grymma kramper i magen men inga blödningar som tur var. Allt var normalt för vecka 4+4 men ska tbx i slutet av nästa vecka!

• StarStruck
    LillyRose skrev 2012-01-05 07:11:02 följande:
    Vad snälla de var som lätt dig undersökas! När jag hade mitt mf i januari förra året var jag inte alls välkommen för jag kunde ju stå på benen och blödde inte som en gris . Skönt allt så bra ut
    Fan vad hemskt!Förvånad
    Läkaren var väldigt förstående, han hämtade till och med en annan ultraljudsmaskin för att försöka se bättre!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012