Inlägg från: LitenEmma91 |Visa alla inlägg
  • LitenEmma91

Vi som väntar smått i September 2012

sophiejennifer skrev 2011-12-28 12:40:42 följande:
    Jag var sådan igår. Glömde trycka på start när jag skulle köra och undrade varför bilen inte funkade och gick ur bilen sen utan att ha stängt av. Den hoppade iväg hahah. Idag har jag varit bättre i tankarna. Idag känner jag ingenting alls, som om det är helt tomt :/ SÅ OROLIG!
    Tur att man inte har körkort!!Oskyldig
  • LitenEmma91
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 12:52:06 följande:
    Ja, man ska inte äta för mycket à-vitamin. Därför man helst inte ska äta ägg, plus att ägg kan innehålla sarmonella. Pannkakor är ju genomstekta så set ska gå bra. Men kanske inte varje dag ;)
    Jaså, det är så det är!
    Hoppas jag får en lista på allt jag ska och inte ska äta i morrn:P
  • LitenEmma91
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 13:46:36 följande:
    Ja, folsyra ska du äta iaf!
    Det började jag faktiskt med redan igårSolig
  • LitenEmma91
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 14:08:12 följande:
    Jag blöder nu, och det verkar inte sluta. Nog ett MF på G :(
    Nä, vad tråkigt!
    KRAM{#emotions_dlg.flower}
  • LitenEmma91

Alltså, jag börjar bli lite smårädd, till och från får jag en jätteskarp smärta nere i magen på höger sida. Det gör så ont att jag viker mig dubbel.

Har i övrigt haft ont i magen hela dagen men inte alls lika skarp smärta som den som då och då kommer på högra sidan.

• LitenEmma91
    sexhundra skrev 2011-12-28 15:33:09 följande:
    Nån som äter folsyra?
    Jag!
  • LitenEmma91
    sexhundra skrev 2011-12-28 15:37:10 följande:
    Har du köpt på Apoteket eller och hur mkt ska man ta om dagen? :)
    Japp, den kostade 99 kr tror jag.
    Man tar en om dagen till en måltid, jag tar min när jag äter frukost.
  • LitenEmma91
    sexhundra skrev 2011-12-28 15:47:22 följande:
    Okej och man ska äta dom fram till v12?!
    12+0 tror jag, är inte säker
  • LitenEmma91
    Sunliight skrev 2011-12-28 16:01:39 följande:
    På tal om snurrig i huvudet och bil, jag skulle åka en sväng på lunchen men kunde verkligen inte hitta bilnyckeln. Rotade runt i fickorna och fattade inte vart den tagit vägen. Tar ju aldrig ur den ur fickan på jobbet. Stod där på parkeringen i typ 10 min, för att sen se att bilen är upplåst, och i bilen sitter nyckeln i, handbromsen ur och färdig för att åka Haha! 

Köpte folsyra idag med har ätit MittVal Kvinna innan jag blev gravid, och det innehåller ju lite folsyra men har läst att det inte räcker så köpte extra.

Jag har ont i magen, mot ryggen, typ som mensvärk. Alltså inte så ont att man inte står ut, men en molande värk, mensvärk, är det farligt eller är det vanligt? 
    Haha!:P
    Jag skulle till affärn igår, tog mina nycklar och gick. Så kommer jag hem och ska låsa upp, det behövdes inte, hade glömt att låsa!;(

Jag har också haft mycket molande värk idag, och ibland hugger det till ordentligt på höger sida:(
  • LitenEmma91
    Sunliight skrev 2011-12-28 16:15:41 följande:
    Haha, fan vad smart man känner sig då! x)

Jag tror det är växtvärk vi har! Vad tror du?  
    Haha, ja lagom!

Jag hoppas verkligen det, annars har vi ont i onödanObestämd
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012