Vi som väntar smått i September 2012
SISTA jobbdagen! Å herregud vad underbart! Ska bara slappa..baka..bada och busa med alla barnen innan sonen behagar komma ut <3 UNDERBARA SOMMAR!!
SISTA jobbdagen! Å herregud vad underbart! Ska bara slappa..baka..bada och busa med alla barnen innan sonen behagar komma ut <3 UNDERBARA SOMMAR!!
Mina två första förlossningar var hemska men nummer 3 en dröm!
15 Fick hinnesvepning av bm.
17 börjar små värkarna.
21 förstår jag att det faktiskt är på G.
00 börjar jag blödda.
01 har jag 3-5 min mellan värkarna.
01.30 på förlossningen, öppen 7 cm!
03 Emma är född!
Hann inte få nån bedövning , sprack inget!
13 ÅKer vi hem
6 dagen på min SEMESTER! Känner mig mer full av ork nu när jag är hemma och slipper jobba! Har städat, sorterat, byt ungarna rum, bakat, varit på bibblan två gånger , gått på marknad och varit vid sjön flera gånger! Helt plötsligt är inte magen ett bekymmer .
Har ALLT nu..blöjor, ersättning, flaskor, vagn, bilstol osv osv..så bebis kan komma när han vill!
Nån mer som skrivit förlossningsplan?
Idag är det dags igen för bm besök..vecka 33 och gissar på att sf mått ligger på 31 cm...hb var ju bara 98 förra gången så hoppas det har ökat! Segt dock att få åka in till stan för min vanliga bm har stängt hela sommaren!
Bm besöket i i v 33 gav sfmått på 31 cm och hb på 109 så det hade ju ökat lite men inte mycket trots järntabletter!
52 ynka små dagar kvar och nu står sängen färdig också ju <3
V 35 imorgon är är så trött på min mage! Dåligt samvete att jag knappt orkar leka med min 2 åring..solen lyser ute och hon vill så gärna gå till lekparken hela tiden. Igår nöjde hon sig med trädgården men idag ska jag gå ner med henne, det får bära eller brista . Min lilla plutt! Hon är så snäll och roar sig själv hela tiden....bara mitt dåliga samvete som gnager... MEN snart över JIPPY!
Min sambos två första barn är rödhåriga så jag räknar med att pojken i magen är en rödtott
Då kommer jag ha två blondiner, en brunett och en rödtott <3
Nån mer än jag som DÖR i värmen? Jag svettas som en gris på nätterna....idag har mannen tagit hem en fläkt som jag hoppas ska göra att jag får sova gott igen!