Vi som väntar smått i September 2012
Nu har jag varit borta från familjeliv ett bra tag, vi är i våran stuga i fjällen o äntligen har vi fått på plats vår riktantenn så vi kan vara på nätet, tack vare net1 abbonemanget! Så nu kan vi ringa ner till civilisationen via skype, helt underbart att kunna vara här o ändå vara online :) fast det är ju på batteri som vi måste ladda m elverk så man får ju inte sitta för länge, så ja hinner inte läsa ikapp allt ja missat :)
Ser att ni pratar lite ammning iaf, önskar verkligen att jag kan amma den här bebisen, det skulle vara trevligt och enkelt framförallt, om det fungerar vill säga. Med första barnet gick det ju inte eftersom han hade spalt så kunde han inte suga, o även utan spalten hade han inte orkat pga hjärtfelet, han kunde ju inte suga flaska heller före han var 7 månader, då kunde vi ta bort sondslangen på honom. Så jag önskar verkligen att få sätta den här bebisen till bröstet. Pumpade en månad, men det höll inte eftersom vi for mellan olika sjukhus innan vi fick komma hem efter två månader. Konstigt nog fick jag ingen medicin för att minska produktionen, jag fick själv trappa ner, o det gick ju men nog hade det varit lättare om jag fått lite mer hjälp.