• Lemis

Vi som väntar smått i September 2012

Karolina701: vår son blev 3 den 8 december. Hade också svår förlossning med akutsnitt. Har varit gravid en gång innan men då utomkvedshavandeskap. Så jag är glad att det tog sig med en äggledare.

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • Lemis

Splink vad skönt att det satt rätt. Underbar känsla. Såg ni något hjärta eller bara att det satt rätt? Mina bröst ömma inte så våldsamt mest natten men jag mår illa hela tiden. Men jag har lovat att inte klaga är så glad att jag är gravid.

• Lemis

Oj vad aktiva ni är. Jag har verkligen mått illa som fan igår och idag. . Klöks i mängder men får inget upp. är så rädd för att spy. Tröttheten har verkligen slagit till. Men har ändå svårt för att sova. Känner mig bakfull just nu har jag åksjukeband på mig och tycker nog att det hjälper. Jag jobbar som förskollärare, heltid.

• Lemis

Nån mer än jag som sväller upp på kvällen och ha lite ont i magen. Precis som om huden töjer sig på magen.

• Lemis

Mysigt med spa.Du får ljuga att du äter penicillin eller nåt? Jag har samma bekymmer då vi är 10 tjejer som ska ut och äta imorgon. Har

• Lemis

Har ni andra berättat för många? Min mamma vet bara eftersom hon körde mig till akuten och mötte upp min man. Annars ska vi hålla det hemligt ett tag.

• Lemis

Är hälsosamtal samma sak som inskrivning.

• Lemis

Jag är som mest svullen på kvällen. på morgonen syns det inte så mycket.jag har ju lite maghäng se min förra graviditet och två snitt. Så jag har ofta lite lösare kläder. Gud vad trött man blivit nu. Mannen jobbar natt nu ochvår 3 åriga son är super aktiv. Snark

• Lemis

Fireamour: nej vad tråkigt. Beklagar detta. Hoppas det går undan fort så ni kan gå vidare.

• Lemis

Jag och min man diskuterade också det idag, ingen av oss fattar att jag är gravid. Trots att kräckningarna och tröttheten gör oss påminda. På fredag när vi ska på vul blir det säkert lättare att förstå. Eller? Går in i vecka 7 då. Alltså gått 6 fulla veckor , tror ni man ser något hjärta då?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012