Inlägg från: AngelinFear |Visa alla inlägg
  • AngelinFear

Vi som väntar smått i September 2012

LillyRose skrev 2012-01-02 06:57:04 följande:
    Blir vår en flicka ska hon heta MY Darling Lily och en pojke ska hete Darius sen har vi inga fler pojknamn!
    Herregud vi hade namnen innan vi ens blev gravida sen har jag en vän som fick böter för hon inte gav sin son nått namn förrens han var FEM månader! 
    Himla fina namn! :)
  • AngelinFear
    yessyca skrev 2012-01-02 08:27:03 följande:
    God morgon tjejer och gott nytt år!
    Tyvärr så blev det sMF som jag trodde Obestämd
    Började ju få ljust ljust bruna flytningar i fredags och igår så började jag blöda Rynkar på näsan
    Kommer inte längre att va aktiv i tråden längre och tar bort mig från BF-listan.
    Men jag kommer nog att kika in o se så allt är bra emellanåt.
    Två MF på raken nu, inte kul alls. Vet inte vad man kan göra för att förhindra det? Kanske vore bra att vänta en cykel kanske?

Hoppas att alla era plus stannar och stoooort lycka till! Solig KRAAAAM
    Åh fy vad tråkigt, beklagar! :(

*stryrkekramar* 
  • AngelinFear
    Together90 skrev 2012-01-02 10:12:45 följande:
    Kan vi inte rada upp våra symtom lite typ såhär??

Together90 Vecka 4 - Illamående, lite ömma bröst, halsbränna till och från, stickningar i livmodern
    Jag har illamående som kommer och går, väldigt hungrig och ständigt sugen på hamburgare (drömmer om de tom haha :P), molnvärk, lite ont i ryggen och stickningar som kommer och går i livmodern... Men inte att jag behöver kissa hela tiden - känner mig lite udda när alla andra har de symtomet, men inte jag ;o
  • AngelinFear
    StarStruck skrev 2012-01-02 12:21:58 följande:
    4+3 idag och 6 veckor kvar till inskrivningen :D
    Bara en dag före mig! :)
  • AngelinFear

Märks att tröttheten ökat då jag sovit tolv timmar inatt, har varit vaken i bara i två timmar och redan dödstrött :P

• AngelinFear

Någon mer än mig som känner att ekonomin är/kommer bli skrämmande? ;o

• AngelinFear
    Eddies skrev 2012-01-02 20:03:55 följande:
    för mig känns det lite med ekonomin eftersom jag SA UPP MIG från jobbet förra månaden hahah :D men det kommer nog lösa sig.

vi skall ju bygga hus till sommaren, det blir rätt tungt ! Men min sambo tjänar bra så vi kommer klara det, men man vill ju bistå med något så jag lägger undan nu så mkt jag bara kan och sparar och sparar !!

Föressten testade jag idag igen och nu är strecket starkare än kontrollstrecket nästan :D SÅ gravid, jag kan inte fatta de !! de känns så overkligt :)

Har även berättat för mina föräldrar idag och pappa blev rörd till tårar, och mamma blev så lycklig !! otrolig känsla :) Min lillebror var helt säker på att det är tomten som lagt in bebisen i min mage, för att jag varit snäll !! (han är 5 år) heheh
    Åh så gullig lillebror :D
  • AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-02 21:12:26 följande:
    Fick ett spunk och har satt mig o för att sy ett lapptäcke till liten, vilket blir perfekt till hösten. Frågan man tänker nu är ju om man någonsin kommer att bli klar för att det är så mycket. Har ni fått några crawings än då?
    Jag är sjukt sugen på hamburgare (drömmer om de också) och Croissant (stavning) 

Har du några då? :) 
  • AngelinFear
    MissMA skrev 2012-01-02 21:44:51 följande:
    Jag plussa imorse !
    Enligt uträkningarna här på FL så är jag beräknad till den 12 September =D 
    Grattis! :)
  • AngelinFear
    kavajen skrev 2012-01-02 22:19:10 följande:
    Usch, det är nästan pinsamt att fråga det här, men måste ta upp det ändå!

Jag har fått intrycket i andra trådar att folk inte gärna ser mig som "en i gänget" angående graviditeten osv eftersom jag är ung och ensam.. Jag är 19 år (fyller 20 i april) och är inte tillsammans med pappan.  Vi har varit tillsammans, i typ 2 år, men tog slut för ett tag sen. 

Får känslan av att folk inte tror jag är lika glad av graviditeten som dom andra bara för att jag inte lever sambo liv med hus osv. Graviditeten var inte planerad alls - men SÅ välkommen från min sida! Och det är riktigt speciellt för mig, för jag fick mf i v.18 förra året, så detta är väldigt speciellt för mig. Jag är superlycklig, och jag lider inte alls av att vara ensam. Jag har en underbar familj och fantastiska vänner som kommer finnas för mig. Jag har arbete och boende (letar större). Så det kommer inte vara kämpigt ekonomiskt för mig eller så. Visst, kanske inte är världens rikaste tjej, men kommer kunna ge mitt barn det den behöver. Plus MASSVIS med kärlek

Så, kanske är hormonerna som talar? Men jag vill bara försäkra mig om att ingen här typ "ser ner" på mig och inte tycker att jag passar in här? För jag älskar att sitta här och prata med er och så, det är jätte kul Och nej, jag söker INTE bekräftelse, vill bara inte känna att man inte passar in eftersom det varit så i andra trådar :-P 
    Jag tycker då alla passar in, vare sig vad man sitter i för position. Sålänge man är lycklig och glad i det hela så borde de väl inte vara fel, och sen om andra ser ner på dig är ju deras problem... Och som du säger har du ju familj och vänner som stöttar dig så tycker du inte borde känna dig utanför alls! :)

Nog har jag också dom känslorna, men de är pga att jag lider av socialfobi och är rädd hur folk ska reagera/tycka om det och kanske ser ner på mig på sättet - jag ser iaf på de sättet att detta kan göra allting bättre pga att jag nu har något att kämpa för (har varit med om en massa med killar, och därav min fobi) och något att leva för också! :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012