Vi som väntar smått i September 2012
Jösses vilken skillnad det var!
Lyssnade lite med angel sound nu, senast var för ca en vecka sen, idag hördes hjärtat jättetydligt, den låg långt ner på vänster sida idag och simmade runt
Jösses vilken skillnad det var!
Lyssnade lite med angel sound nu, senast var för ca en vecka sen, idag hördes hjärtat jättetydligt, den låg långt ner på vänster sida idag och simmade runt
Vi spontan åkte till ikea i förrgår, så nu har vi en komplett säng, en rosa! Lägger in bilder sen :P
Nu var det ett tag sen jag skrev nått
Går in i v 16 i morron och nu är det ca 4 veckor till RUL, spännande!
Ska börja med sjukgymnastik nästa vecka pga svår foglossning, utöver det är jag så jäkla trött, har 0 ork!
Vecka 16 idag och så fyller man 21 i morrn :D
Använde också mitt as idag, myyyys!
Tog en paus i städningen, haha, har hållt igång sen 9 i morse och nu bakas det tårtbottnar!
Läste att det är fler med diagnoser, jag har skrivit lite om mina i min blogg. Jag är också väldigt öppen med mina, jag har en borderlinediagnos och är paranoid schizofren.
Granen, jag vet att jag kommer fixa det, kanske inte utan problem men jag är inte ensam. Jag har en sambo och en familj som vet om hur jag är och dom hjälper mig alltid. Jag är absolut inte mindre lämplig än någon annan. Jag kan hantera mina problem och därför kommer jag fixa det. Jag hade ju aldrig skaffat barn för t.ex ett år sen för då hade jag det riktigt jobbigt. Självklart kan det vända igen men då kommer jag veta vad jag ska göra.
MiaMy, jag dricker jämt, är alltid törstig