Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Jag hade sönder min lucka för jag blev så ARG!!

• LillyRose

vecka 17 och nu in i FEMTA månaden! YES! Lilltrollet har varit uppe sen 4.30 så då har jag passat på att söka ALLT jag vill ha till bebisen...får ju en hel del tillbaka på skatten så jag ska lyxa till det ordentligt med sista lilla bebisen...la ut bilder på min blogg om nån är lite nyfiken

• LillyRose
    eiramis skrev 2012-03-23 20:18:57 följande:
    Tycker jag har letat överallt där det kan tänkas höras samt på en del ställen där det inte borde kunna höras. Tror iofs att jag kanske har hört det under ett par sekunder vid två tillfällen, men precis när jag har lokaliserat ljudet så har det plaskat till där inne och sen har ljudet försvunnit så jag har inte hunnit bli säker på att det är hjärtat jag hört.
    Tryck HÅRT! Det fick jag göra så tjoff så hittade jag det lilla hjärtat!
  • LillyRose

Haha jag har gått UPP 9 kg! MEN jag väger bara 2 kg mer än än på inskrivningen med Emma! Jaja vikten ska jag ta tag i till hösten...är ju mitt jäkla illamående som fått mig att småäta

! Börjar dagen med en go kopp kaffe och min gudagåva tablett...hinner dricka halva muggen sen får jag springa på toa och SPY?? VA?? Ska det komma nu i vecka 17? Fy va äckligt de va

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012