Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Min 3 förlossning var underbar! Var inne i 90 min sen var hon ute! Andades genom värkarna och var otroligt glad jag klarade födda henne utan att behöva dra i livlinan! Var lovad ks men jag fixade det ändå! Åkte hem 6 h senare . Att pappan sen försvann 4 v senare är en helt annan story

• LillyRose

Jobbar just nu bara 23 h i veckan men är hemifrån 7-16.30 ändå för jag pendlar/väntar i 4 1/2 h varje dag! MEN är anmäld på af så min sgi är ju säkrad ändå! Tror jag frå stanna till sommaren sen blir det att stämpla fram till augusti då jag går på min fl

• LillyRose
    eiramis skrev 2012-03-09 22:11:46 följande:
    Ni som har Angel sound och hört fosterrörelser, hur tycker ni att det låter?
    Jag har ju inte lyckats hitta hjärtljuden än, men däremot så om jag lyssnar strax ovanför troslinjen så skvalpar det och svischar (eller hur man ska beskriva det) en hel massa, mycket mer än om jag lyssnar strax nedanför naveln. Kan det vara fosterrörelser tro. Det låter mycket mer frekvent nu v11+6 än det gjorde för en vecka sedan.
    Det låter lite som en galloperande häst..tjoff..tjoff..osv osv! Du här skillnaden om du råkar få in din egen puls vilket är lätt!
  • LillyRose

Idag ska jag klippa mig för första gången på SJU ÅR! Min underbara man bjuder mig <3.

Sen ska vi hämta ut min babybox och dra i lite syskonvagnar! KOmmer bli en bra dag!

Vecka 15 idag..mitt illamående blir bara värre,,jag står inte ut längre nu sp jag måste boka ett läkarbesök  

• LillyRose

Vi har köpt vagn!! En lila babytravell syskonvagn för 5900 kr helt ny i barnaffären! Med liggdel

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012