• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Hellize: mina bröst är också riktigt ömma! Fick ryggmassage av sambon i morse, att ligga på mage funkade inte alls! Fick bulla upp med massa kuddar runt :)

• N1987

Alicias: jag har nog ingen aning. Det är bara nåt inom mig som säger flicka men jag vet inte..;)

• N1987

Frokenpilla: Det ska jag absolut testa! Bara för att det är lite kul.. ;)

Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12. Bloggar om graviditeten på bebislyckan.blogspot.com
  • N1987
    SnartBlirViFlera skrev 2012-01-22 20:55:19 följande:
    Får jag hoppa in här,även om fl säger 1oktober och jag räknat ut 29 september?
    Tar mig friheten att säga självklart! Välkommen och grattis!! :)
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12. Bloggar om graviditeten på bebislyckan.blogspot.com
  • N1987

TheFamily: Jag blir väldigt lätt andfådd och jag anser mig ha hyfsat bra kondition annars men nu blir jag andfådd av ingenting! :)

• N1987

Nån mer som känner lite sisådär inför sex? Har inte pratat med min BM om detta ännu då jag har inskrivning 6/2. Jag har ju haft ett antal missfall och jag och sambon har faktiskt inte haft sex sedan plusset, är ju lite orolig att det ska orsaka ett missfall. Jag läser från en del att det bara är strunt medans en del skriver att man ska undvika fram till v. 12. Hur gör ni?

• N1987
    splink skrev 2012-01-23 15:23:49 följande:
    Jag vet att många kanske kommer tycka jag är löjlig nu men här stoppas inget i mig på HELA graviditeten (ja inte därnere iallafall). Men man kan ju ha sex på andra sätt Solig Man får sjuhelvetes bra munmuskler

Jag kommer definitivt inte tycka att du är löjlig i alla fall Flört Vi kommer förmodligen också hålla oss till att ha sex på andra vis.. Skrattande
    LillaBabyK skrev 2012-01-23 15:24:45 följande:
    Vad jag förstår så kan man bli tillsagd att låta bli om man haft några missfall så det kan nog vara smart av er att hålla er lite.. även om det kanske inte skulle vara någon fara. Vi har inte direkt sex, jag har aldrig haft missfall men jag är inte så sugen alls, tycker det känns läskigt och perverst :P
    Jag hade nog också undvikit det även om jag inte haft missfall.. Det känns bara fel på nåt vis! Obestämd 
  • N1987
    Alicias skrev 2012-01-23 15:54:22 följande:
    När tänker ni berätta på era jobb? Vill ni hålla er till efter vecka 12?

Jag har berättat för flera veckor sen :) Berättade veckan efter jag fick veta det. Vi står varandra så himla nära på mitt jobb att jag ville att de skulle veta. Tänk om man blir dålig och måste vara hemma, eller om man ska iväg på UL eller liknanade. Då vill jag inte ljuga :)
  • N1987
    Edds skrev 2012-01-23 16:11:27 följande:
    jag kände lite sådär för de i början, men nu ligger vi med varandra som vanligt igen :) jag har lite minskad lust, men den finns där iallafall.

jag får växtvärk efter varje gång vi haft sex, så de blir väl en hel del blodcirkulation som går igång gissar jag

Önskar att det hade känts ok för mig också! Glad
    Det kanske till och med gynnar tillväxten, vem vet?  
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012