Vi som väntar smått i September 2012
Vecka 13 månad fyra och trimester två...men när tusan försvinner illamåendet? Så trött på det!
Vecka 13 månad fyra och trimester två...men när tusan försvinner illamåendet? Så trött på det!
Vi väntar vårt första ihop men sjätte totalt! Bara fått gratis från alla! Men när bomben släpps på fb så är jag beredd från visa som kommer säga dumma saker! Tänk att folk inte bara kan svälja sina idiotåsiktet utan bara måste pika
Äh skit i vad folk el sk vänner säger! Deras avensjuka gör att de bara måste pika . Sorligt!
Å v 14 här med imorgon!!! Bara 5 1/2 v till rul!! Tick tack
Vecka 14 idag!! TJOHEJ! Härligt nu när alla vet, ja iallafall släkten och tiden den bara rusar
Vill egenligen inte ens lägga mig i den häftiga diskussionen..men jag måste! ALLA har ta mig tusan rätt att få berätta om sina erfarenheter..vad som händer under en graviditet! Det är väll inte meningen att det bara är de fina glada sakerna vi ska få skriva om i denna tråden?
JA att vara gravid är skitläskligt! Att födda barn gör ONT! Det hoppas jag alla förstår! När sedan vår barn är födda kommer vi vara superorolig att nått ska hända! Det är underbart med barn men det är också väldigt väldigt skrämmande!
Att säga att vi inte ska diskutera visa saker är inte rätt! Vi får tåla att höra om blod, missfall, fullständig oro och vi får acceptera att ALLA i tråden har ett förflutet! Vill vi dela med oss av våra erfarenheter så ska vi få det också! Då kan vi andra ge stöd till denna personen i stället för att (som jag) som haft en mardrömmsförlossning ska hålla mun om denna och må dåligt för att min oro inte tas på allvar i gruppen för den skrämmer förstföderskorna!
Detta är INGEN tävling!
Vi är alla gravida !
Vi är säkert alla oroliga nån gång!
Så lev väll..dela med dig av din oro, dina erfarenheter och VÅGA ta plats i gruppen även om du helst inte vill berätta du mår skit! För om vi inte kan stötta varandra varför finns tråden?
Nu ska jag ta min trotsiga 2 åring till dagis.....Hörde lillpyrets hjärta igår och pappan ville aldrig släppa hörlurarna . Livet är ett mirakel njut av det <3