• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Camilla: Det är ju som sagt väldigt tidigt ännu. Jag skulle nog inte ta ut något i förskott utan vänta på ett klart positivt test innan jag ansåg mig gravid. I vår bildtråd kan du se bilder på lite tester men alla är ju olika :) Håller alla tummar och tår för att du får klart positivt om några dagar och kan joina vår tråd! :)

• N1987

Mitt illamående har börjat krypa sig på lite. Började igår (6+3) när jag var på begravning.. Lite jobbigt att inte kunna koncentrera sig på sin sorg när man bara mår illa. Mådde lite illa till och från hela kvällen sen. Idag höll jag hundkurs, första tillfället och jag mådde så klart illa nästan hela tiden. BLÄ! Tur att man inte spydde i alla fall!

Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12
  • N1987
    LillaBabyK skrev 2012-01-21 17:37:00 följande:
    Mitt illamående är också dovt, för mig hjälper isglass och fryst frukt, äter jag det först så lättar det och då kan jag äta andra saker. Så länge dom inte är för oljiga.. tacos t ex fungerar inte alls. Ikväll åt vi tortilla med tonfisk och keso röra, det gick superbra. Grapefrukt fungerar så bra också. Så det kanske fungerar på dig med :D
    Du är verkligen duktig på det här med hur mat kan hjälpa i olika situationer, superbra! Jag ska prova både isglass och frukt, tack! :D
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12
  • N1987
    splink skrev 2012-01-21 17:36:00 följande:
    Jag mår inte illa längre. MA igen kanske...
    Mina symtom kommer och går otroligt mycket. Klart det inte är MA! Glad
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12. Bloggar om graviditeten på bebislyckan.blogspot.com
  • N1987

MiaMy: jag hade också mycket ont i höger sida en vecka, gjorde tidigt VUL och allt var bra! Det är tydligen vanligt att det gör ont just på höger sida, jag har läst att det är livmodern som tenderar att luta åt höger. Om det är sant eller inte vet jag dock inte ;) Har för övrigt fortfarande mest ont på högra sidan men är nu helt övertygad om att det är ligamenten :)

• N1987

Verkligen komiskt att Lily blivit så poppis! :P Neo gillade jag, det var fint!

• N1987

Kian och Dalia gillade jag StarStruck! :) Gillar fler av de andra namnen också men dom var bäst enligt mig. :)

• N1987

Tessi: Jag tar ut den när den börjar spänna! :)

Kickioh: är också täppt i näsan och snyter jag mig så blöder det, blöder också helt plötsligt från tandköttet när jag borstar tänderna..

• N1987

Skönt Vili! Det glädjer mig att den lilla räkan mår bra :)

Hur mår ni andra tjejer? För mig börjar det faktiskt sjunka in lite att jag är med barn och jag oroar mig inte alls lika mycket längre! :D Huvudvärken är extremt jobbig och illamåendet kommer och går men det håller sig borta ganska bra tycker jag. Annars är det molvärk, ömma bröst och näsblod som står på schemat! 6+5 idag :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012