-
Jag me^^Iväntan skrev 2012-02-24 13:30:44 följande:har äntligen gått 12 veckor 12+0 idag
-
Nu är mitt angel sound på väg hem :D....eller min sambo är på väg hem det, men det är inte lika spännande!
Tur att jag har honom, han har åkt runt i halva sthlm för att hitta nån som hade hemma -
Vi hörde hjärtat!!!! Bebis låg till höger där jag oftast får ont och kände tidigare idag nått konstigt, lite bubbelaktigt
-
Man får ge det tid, lååååång tid :PChoccolat skrev 2012-02-24 16:49:00 följande:Jäkla lyllo!!! =) Jag har försökt två gånger och inte hört.... suck...
Det kan vara svårt att hitta för man hör sin egen puls hela tiden -
Edds, jobbigt! Det är bättre att köpa i butik;) du kan ju lyssna en gång i veckan men man får leta ordentligt men när jag väl hittade det så var det supertydligt :) jag ska på rul 13/4, 3 dagar innan dig va?
-
Ingen fara alls, men det kan bli en annan nyans än den du tänkt pga hormonerna^^Tufflan09 skrev 2012-02-25 08:03:15 följande:Hej!
Hur är de med och färga håret när man är gravid, någon som vet? För har hört olika av folk..
:) -
Teknikmagasinet har för 350 kr, absolut värt det när man väl hittar hjärtatkapten bombus skrev 2012-02-25 12:23:53 följande:Jag har åkt på en mastodontförkylning. Ledig helg och jag får ligga i soffan hela dagen medans solen lyser där ute.. Snacka om bittert..
Jag funderar på att köpa en Angelsound, är det värt det? Lugnar det mer än stirrar upp? Ibland vill jag absolut lyssna efter hjärtat men tänk om vi inte hittar något? Onödiga pengar? -
Kaksmulan, jag har hört från min lärare när jag gick frisörskolan att det visst kan bli konstig nyans, men jag har även hört motsatsen så det är väll säkrast att inte göra något drastiskt
-
Kaksmulan, det handlar väll inte så mycket om åsikt? Hon hade jobbat i 30 år som frisör på salong. Jag har aldrig varit med om det men jag väljer att ta det säkra före det osäkra, just in case;)
-
Nu mår jag riktigt bra måste jag säga.
Jag är jättepigg på dagarna, sover som en normal människa, äter okej. NU är det roligt att vara gravid :)