Vi som väntar smått i September 2012
SMILLA ska hon heta!!!
Jättefint!!! =)
Tackar för alla svar om bristningar.. verkar som att kroppen gör lite som den vill med det där.. jag får hålla tummarna helt enkelt! =)
Jahapp.. så då bör man ringa förlossningen alltså?
Jag har ingen aning om vad som rinner.. flytning, fostervatten eller urin.. om jag är naken och typ går upp och kissar på natten, torkar mig, reser mig upp, så kan det rinna något på insidan av låret. Ibland så mycket att jag inte hinner torka innan det är nere i knähöjd..
Har försökt lukta men känner inget.. nästan genomskinligt med liiite vitt.. utspädd mjölk.. eller genomskinligt.. Fan va jag börjar bli trött på denna oro som hela tiden hittar nya sätt!!!!
Superbia, jösses kvinna!! Sf på 47!!! Helt otroligt vad kroppen klarar av..
Jag ringde iaf förlossningen angående läckaget och fick komma in. Allt ser bra ut, inget vatten som läcker.. Bara vattniga flytningar (ber om ursäkt för äcklet).. Fröken kunde rubbas men bara knappt så hon är väl så gott som fixerad om några dagar..
Oh vad häftigt om du kände "klicket" typ! Nåt sånt har jag inte känt.. Skriv imorrn efter bm och säg om det stämde! Cool skuggbild du la in förresten!
Ha ha ha!!! Jag fattade inte heller.. Trodde tuttarna osv läckte.. Shit vilken nybörjare jag är på det här!! Skratt
Skönt att höra starstruck!
Det här med sf-mått.. Vart brukar man "landa" om man går full ut? Vad är typ vanligt att det går upp till?
Tack för alla svar om sf-mått! Känns lite jobbigt att tänka på att komma upp i ca 40 cm dock..
Vad gäller att boa. Jag har fått en overall av min syster.. Sen ska jag få hennes vagn men den har jag inte hämtat.. Ja, det var väl allt so far.. Så ni som "ligger efter" trots att ni gjort de stora inköpen, har kläder, tom börjat tvätta kläder.. Njae.. Jag tycker ni kommit jättelångt! Jag väntar min första så har inte en pryl sen innan heller.. Inte ens hämtat ut nån babybox, eller ansökt om någon heller..