Vi som väntar smått i September 2012
Angelinfear: TUPPEN JAG! :) Skitsvårt att hålla mig.. Together90: Har du haft många MF?
Angelinfear: TUPPEN JAG! :) Skitsvårt att hålla mig.. Together90: Har du haft många MF?
Skrutt: Det ilar jättemycket i magen på mig, ibland även ner i benen.. Antar att det är växtvärk :) Brösten gör ont och jag kissar en hel del. Jag älskar symptom, då känns det på riktigt :) Inget illamående för mig heller tack och lov!
Together: då är vi rätt lika då. Har haft 4 tidiga MF. Denna månad kör jag också på progesteron, fast i krämform, och albyl. Det är självmedicinering, får alla mina provsvar från missfallsutredningen nästa vecka! :) Det lönade sig visst att ta saken i egna händer :) Försöker att tänka som du, att jag väntar barn och inte missfall men det är inte lätt alla gånger!
Skrutt: Jag beklagar verkligen ditt MF, det är verkligen hemskt..:( Men stackare! 10 veckor av kräk måste ju vara fruktansvärt, förhoppningsvis blir denna graviditet annorlunda för dig :) Jag kommer på mig själv med att bli orolig när det ilar massor i magen för att sedan komma på mig själv med att bli orolig så fort det slutar, man är ju knäpp! ;) Together: Håller alla tummar för att det går vägen denna gång, jag har läst om så många som blivit hjälpta av proggisar och liknande. Kram! Bumblan: GRATTIS!! Jag tänker nog vänta några veckor till, typ tills jag varit på tidigt VUL runt v. 7 och förhoppningsvis har fått se hjärtslag! :)
Oj! Vad tokigt det blir när man skriver från mobilen. I min lilla iphone-värld var det några rader mellan alla personer jag svarade. Haha! Hoppas ni kan läsa ändå ;)
Skönt att höra Alicia, det lugnade mig lite.. :)