• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Angelinfear: TUPPEN JAG! :) Skitsvårt att hålla mig.. Together90: Har du haft många MF?

• N1987

Skrutt: Det ilar jättemycket i magen på mig, ibland även ner i benen.. Antar att det är växtvärk :) Brösten gör ont och jag kissar en hel del. Jag älskar symptom, då känns det på riktigt :) Inget illamående för mig heller tack och lov!

• N1987

Together: då är vi rätt lika då. Har haft 4 tidiga MF. Denna månad kör jag också på progesteron, fast i krämform, och albyl. Det är självmedicinering, får alla mina provsvar från missfallsutredningen nästa vecka! :) Det lönade sig visst att ta saken i egna händer :) Försöker att tänka som du, att jag väntar barn och inte missfall men det är inte lätt alla gånger!

• N1987

Skrutt: Jag beklagar verkligen ditt MF, det är verkligen hemskt..:( Men stackare! 10 veckor av kräk måste ju vara fruktansvärt, förhoppningsvis blir denna graviditet annorlunda för dig :) Jag kommer på mig själv med att bli orolig när det ilar massor i magen för att sedan komma på mig själv med att bli orolig så fort det slutar, man är ju knäpp! ;) Together: Håller alla tummar för att det går vägen denna gång, jag har läst om så många som blivit hjälpta av proggisar och liknande. Kram! Bumblan: GRATTIS!! Jag tänker nog vänta några veckor till, typ tills jag varit på tidigt VUL runt v. 7 och förhoppningsvis har fått se hjärtslag! :)

• N1987

Oj! Vad tokigt det blir när man skriver från mobilen. I min lilla iphone-värld var det några rader mellan alla personer jag svarade. Haha! Hoppas ni kan läsa ändå ;)

• N1987
    sexhundra skrev 2012-01-01 23:53:46 följande:
    Jag håller med, dagar går sjukt långsamt! Jag undrar lite om det här med VUL. Får vem som helst be om att göra ett bara för att vara på "säkra" sidan eller måste man ha/haft nån blödning osv för att få göra ett? Och den här maskinen ni prata om man kunde köpa för att lyssna hjärtljud, funkar det verkligen? och från vilken vecka kan man använda den? ;)
    Jag ringde och bokade ett tidigt VUL i v. 6+6 idag. Jag berättade att jag haft många missfall och det var inga problem.. :) Men jag vet faktiskt inte hur det funkar om man inte haft MF.
  • N1987

Kan inte riktigt sluta testa... Är på BIM idag och det nedersta är taget i morse.. Ser det ut som en normal HCG-stegring? Eller är det för svagt?

Symptom: Stickningar och ilningar i magen, sjukt ömma bröst och idag var jag faktiskt lite illamående! Går in i v. 4 imorgon och har precis bokat tidigt VUL i v. 6+6. Coolt!
  • N1987
    ledarsuggan skrev 2012-01-02 17:16:36 följande:
    Vet inte vad jag ska tro, är helt virrig i huvet just nu.
    Imorse när jag kom hem från jobbet fick jag så fruktansvärt ont i magen, kom även brunt slajm blod, typ..
    Ursäkta beskrivningen. 
    Lyckades somna, när jag vaknade fem timmar senare var det likadant, smärtan var lite bättre.
    Tog en dusch och då var det lite "färskt" blod.
    Men nu har allt slutat, var helt inställd på missfall., Men kan en missfallsblödning sluta efter några timmar bara?
    Är 4+4 idag vid mitt missfall i somras var jag i 5+3 och blödde jätte mycket i två veckor!
    Någon som varit med om något liknande?     
    Missfall kan ju börja som små blödningar som ökar med tiden men det kan ju också vara små blödningar från livmodern som förhoppningsvis växer på dig!
    Hoppas allt går bra.
    Kram!{#emotions_dlg.flower}
  • N1987
    LillyRose skrev 2012-01-02 15:21:14 följande:
    Kunde inte låta bli..pyret växer <3

Åh så härligt! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012