Inlägg från: ÄngelnDennis |Visa alla inlägg
  • ÄngelnDennis

Vi som väntar smått i September 2012

Hejsan tjejor!  

jag har ju inte så mycket symtom men en sak som hänt nu i 2 dagar är att jag kliver upp på nätterna ! Gör jag ALDRIG annars. Varför jag vaknar vet jag inte.. Jag försöker hitta på anledning till att kliva upp (bruka oftast sluta med att jag går till kylen) och sedan lägger mig igen för att somna.. Konstigt hur det kan bli..

Pratade med min barnmorska idag och vi inväntar svar från läkaren så det sätts in mediciner och att jag får göra VUL..    

Ibland slår det mig, vad har jag gjort? 3 barn och älsta är inte ens 4 år då !

Kram {#emotions_dlg.flower} 

• ÄngelnDennis

jag kommer avlägsna mig härifrån ett tag, kanske några dagar, kanske veckor.. Tar även bort mig från BF listan.. 

Håller alla mina tummar för er att allt går bra.  {#emotions_dlg.flower}

• ÄngelnDennis

Hejsan igen tjejor! 

Idag var jag in till läkaren och ska på VUL om 2 veckor ( är då i vecka 7 (6+3) ) Jag återkommer in i tråden efter det om allt går bra. Ska dit fredagen den 13:e januari.. (Oturs dag) så vi får se hur det går.

Grattis alla som kommit in ny {#emotions_dlg.flower} 

• ÄngelnDennis

Jag äter blodförtunnande under graviditeterna då vi förlorade första sonen i vecka 37(36+1)... Så hon skrev recept och jag fick lämna blodprover. Ska börja med både fragmin och trombyl efter vul. Ville inte börja nu ifall det skulle visa sig vara utomkvedes då jag kan blöda så mycket mer om det spricker. Därav också vul för att kolla att det sitter på rätt plats

• ÄngelnDennis
    Enniie skrev 2011-12-31 11:46:25 följande:
    Kliver också in här, med bf 3e september. Väntar fjärde barnet. Men jag kan inte öppna bf-tråden? Kanske bara för att jag är inne via ajfönen. förövrigt så känner jag ingenting. Hade lite illamående några dagar, annars är jag bara trött. testade två starka positiva test bim -1. Har ni berättat för andra än?
    Kul att se en till ung som väntar sitt fjärde barn! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngelnDennis
    Enniie skrev 2011-12-31 13:45:35 följande:
    ÄngelnDennis: tillhör du också den "yngre" generationen? Dock så känner jag mig inte som dryga 23, men det är ju en annan femma.
    Ja jag är 21 år Nej visst äre så.
  • ÄngelnDennis
    Issi skrev 2012-01-01 17:49:23 följande:
    Blir det inte v 6 då ? =) jag är helt okunnig på detta =) 
    Jag fick utslag på ÄL test på dag 11 ( den 11:e) och beräknade att jag fick ÄL senast den 13:e. Jag har bf 3 september. Vecka 5 nu ( 4+4)  
  • ÄngelnDennis

Vecka 6 idag (5+0).. Jag håller mig fortfarande på avstånd tills VUL om 10 dagar.  

Kul och se att vi är såå många som väntar september bebisar, och mer lär det komma  

• ÄngelnDennis

Vecka 7 idag.. Håller fortfarande låg profil men är inne här varje dag och läser VUL om 3 dagar.. Spännande! 

Edd - jag vågar inte heller.. Jag har tagit ett kort på magen, de är allt.. Det är svårt att dölja den kan jag säga... Det är också jobbigt när jag inte vill berätta för nån.. Lägger in den på andra tråden..

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012