Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Jag har mindre flytningar än vanligt men de luktade verkligen gammal äcklig mens binda runt nid-blödningen blääää säger jag bara! Ska kolla in ipregnant har laddat hem alla de andra med som ni tipsat om. Ska se vilken som är bäst :)

• Smurfan87

Nä jag vågar inte heller ta ut något i förskott och välkommen havsklippan! Jag och min sambo har försökt få barn i tre år. Efter utredning i två år har jag inseminerats av donators sperma och blev gravid nu på andra försöket. Vi har inte ens blivit glada än, konstigt jag vet. Tror att man kanske inte riktigt fattat det heller än, vet inte.

• Smurfan87

Ja havsklippan låter som du haft en väldigt tuff resa du med. Måste vara fruktansvärt att hela tiden få missfall både tidiga och speciellt sena! Fy! Jag hoppas att turen bänt för oss äntligen. Har bara fått tråkiga besked på barnfronten under två år. Det sliter på en relation rätt hårt. Men vi har tagit oss igenom det och peppar peppar så har vi det väldigt bra nu :) ja jag har försökt få tag i mina läkare men dem har varit omöjliga att då tag i. Om jag inte hörde fel så öppnar inte RMC i Linköping fören den 9 jan hoppas verkligen jag hörde fel!

• Smurfan87

Jag är 24 och sambon 28 vårt första barn. Helt nojjig över allt. Vi firar nyår i trysil själva så vi kommer iaf inte väcka några misstankar :)

• Smurfan87

Härligt med många 87:or :)

Lottie: ring BM, har en vän som aldrig plussade men hon var gravid ändå :)

• Smurfan87

M1987 symtomen kommer! :) lovar att de kommer på BIM dagen. Jag njuter av att jag inte mår illa än iaf, har alla andra symtom. Är nu 5+1

• Smurfan87

Jag har 30 dagars intervaller så det kan spela roll. Man vet ju inte exakt om vilken dag den lille blev till +-72 timmar

Jo är man 5+1 så säger man att man är i vecka 6 :)

• Smurfan87

Jag har berättat för mina/våra närmsta vänner men ingen familj än. Mest för att sambon ville vänta med att berätta för sina föräldrar. Och min pappa säger sig kunna se om någon är gravid så jag testar honom helt enkelt :)

• Smurfan87

Kunde inte hålla det hemligt eftersom mina bästa vänner visste när vi skulle åka och insemineras sen kunde de ju räkna ut när jag ungefär visste. Och nej jag är ursel på att ljuga, börjar skratta direkt.... Hopplös så

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012