Vi som väntar smått i September 2012
Menar att jag hoppas det löser sig för er..
Menar att jag hoppas det löser sig för er..
Stort grattis Eiramis! Va mysigt med kissen också! Lägg gärna in bilder!
Glad midsommar till er alla underbara tjejer!!!
Sooofie, jag har inte en pryl.. Och tänker inte skaffa någonting heller innan augusti. Vi flyttar precis i slutet av juli och känner inte för skaffa fler saker att flytta! Det blir nog bra till slut! Är förstföderska kanske jag ska tillägga..
Min man kommer vara med mig exakt hela vägen vare sig han vill eller inte. Men det ser han nog som självklart! Han har dock sagt att han i själva krystningsskedet tänker befinna sig vid mitt huvud och inte längre ner.. Ha ha!!!
Nicu, låter inte som typisk foglossning enl mig.. Det gör inte så ont i magen, snarare i rygg, ben, bäcken, muffen (utanpå alltså), svanskota osv.. Det är fogar som ligger löst och skaver mot varandra och orsakar nerver i kläm..
Det du beskriver låter som det jag tolkar som ligament osv.. Det gör att jag får ont i magen, särskilt i anslutning till rörelser..
Hmm.. Var det inte Leia som skrev att hon va inne på fl för att kolla misstänkt blodpropp? Någon som vet hur det gått?
Välkommen hit kmalmstrom! =)
Edds.. bara att ha en påse redo.. Handväskan, bilen, sängen.. Mitt illamående har inte kommit tillbaka.. det slutade aldrig.. har spytt sen v 7, spyr fortfarande v 31, äter piller varje dag.. spyr ändå.. Märkligt hur alla i min närhet bara "vant" sig med det.. Jag anses liksom inte konstig om jag spyr i papperskorgen på jobbet, mitt på torget, över mig själv i bilen, stanna på motorvägen osv (jag är inte så bra på att alltid ha en påse alltså...) det har blivit en del av vardagen! Sorgligt..
Funderar på att kolla upp laserbehandling eller liknande då jag har spytt sönder så mycket blodkärl i ansiktet.. Särskilt nasty är några under ögonen.. Tror ni man kan ta bort det med laser? Eller finns det någon annan rekommendation tro?
När jag var på förlossningen för några veckor sen var hjärtljuden uppe i 187 som mest.. Under 100 som lägst.. Ingen som reagerade.. Alla sa att det såg fint ut.. Låter det konstigt?
Jag har fått piller på recept mot halsbrännan. Helt underbart! Kan återkomma om namnet (bara orka inte resa mig ur soffan nu..)
Hej tjejer! En liten fråga... det här med bristningar.. när är det vanligt att det kommer? Är det många som fått redan? Är det ens troligt att man kan klara sig utan?