Vi som väntar smått i September 2012
Jo, men man ser ju även på mätaren hur kurvan går, en liten eller stor "bula" så att säga Svårt att förklara, haha, men ja vi är inne på samma spår :-P
Jo, men man ser ju även på mätaren hur kurvan går, en liten eller stor "bula" så att säga Svårt att förklara, haha, men ja vi är inne på samma spår :-P
Här hickas det också konstant.... säger som TheFamily, ibland vill man ha tillbaka sin kropp :-P
Höll på att rensa garderoben nu för att kunna fylla upp dne på nytt efter grav
MEN jag fick så sjuhelvetes med förvärkar så jag var tvungen att sätta mig ner, sammandragningarna är en sak, men detta kändes som det värsta "håll" jag haft i mitt liv!!!!... som ett band av smärta längs höger sida..... och det kom tätt och var långt... men inte som FL värkar... men fy va man blir rädd....
Har också en vilde/a i magen... blir tokig på det nästan varje kväll
Har varit i kontakt med förlossningen nu för allt onda jag fick ikväll, som jag skrev om innan... ska vila en stund nu och om det inte avtar och eskalerar senare så ska jag in för kontroll..... mindre kul.... var där i Juni senast o fick spruta i benet... *suck* aldrig en lugn stund
Käkar också novalucol. Inget sex sedan några veckor tillbaka. Eller kanske till och med 2 månader när jag tänker efter. :-P
En fråga till er alla här inne. När ni får sammandragn. Göt det då ont i livmodern samtidigt? Mina har ändrat karaktär nu. Innan var det bara stramt och obehagligt. Nu gör det mer ont neråt samtidigt... Skitasvårt att förklara... Ha uppstötningar med... Ligger i sängen helt själv o försöker koppla av men de försvinner inte :( Känns nästan som att det "svider?!" i livmodern samtidigt som sammandragning och molvärk....
Tack NICU Jag har haft massor med sammandragningar sen vecka 23...
Med dottern blev jag inlagd pga regelbundna sd och jag blev stoppad ca 3 ggr..
Denna grav har jag varit inne 3 ggr.. och fått bricanyl på spruta 2 ggr och tabletter alla 3 ggr.. har fortfarande tabletter kvar hemma, men jag försöker att hålla mig ifrån dom nu, fick ta i måndags för dom kom regelbundet och mycket tätt... sedan dess har dom som sagt ändrat karaktär och det gör nu ont.... inte bara som en "vanlig" sammandragning som krampar och moler... utan mer som en sammandragning med träningsvärk?" Själva "träningsvärken" sitter alltså kvar och fortsätter att "mola" ner i magen... väldigt obekvämt.... har gjort "allt som ska göras" när man har mycket sd... men det hjälper inte.. sammandragningarna minskar, men denna "träningsvärk är kvar.... *suck*