Vi som väntar smått i September 2012
För mig har det funkar bra med vanliga bindor efter ca 3 dagar.
Eiramis, åk in och kolla upp för säkerhets skull! Bättre en koll för mycket än en för lite. Tänk på vad du ha på spel! (hade så med dottern, inte kul)
Oj vad orolig jag var i morse när jag vaknade. Vaknade på MAGE, hur jag lyckats sova så är ett mysterium för jag är ju inte smal direkt
Vanligen vaknar hon alltid sju och sparkar runt, men inte idag. Helt stilla därinne.... Gick nån timma och jag gick upp och drack och la mig sen igen.Hon vaknade en timme senare och drog igång det vanliga gympapasset Phu!! Trodde jag legat sönder henne...
Blää, jag har vaknat flera gånger inatt och varit extremt yr i huvudet, sådär som hela taket snurrar liksom och man känner sig riktigt jävla full. Vaknade nu på morgonen och fick kämpa för att fästa blicken och komma upp ur sängen. Höll på att trilla av toastolen för det var svårt att hålla balansen.
Är det blodtrycket tro?
Om det inte gör det, bör jag ringa BM eller nåt då?
Idag är det inlämning av processkrivning också för min tredje kurs i historia, och jag har några timmars rejält arbete kvar med den.. Inlämning kl 17:00 så jag hinner absolut inte något krångel med kropp eller knopp idag.
Fyfasen vad nervös jag är. Idag gäller det! Ska på möte med läkaren angående att få igenom mitt kejsarsnitt.. Hoppas verkligen han tar sig tid och lyssnar och inte bara viftar bort mig.