Vi som väntar smått i September 2012
Frökenpilla. Ja, rinexin går bra att ta
Frökenpilla. Ja, rinexin går bra att ta
Starstruck, det är mest vandringssägen, oduktiga frisörer som skyllt på hormoner när de misslyckats. Vet man vad man gör så händer det inte, men då pratar jag salong, färg för hemmabruk har jag ingen aning om. Jag jobbar även som färgtekniker så jag har gött med kött på bena i frågan, men, ALLA har rätt till sin åsikt :)
Starstruck, jag menade dig, att du har rätt till din åsikt. Bra att du tar det säkra först, nu lämnar vi denna hårresande diskussionen :)
Takex, jag skulle tippa att tandläkaren skulle passa mitt i graviditeten. Det är ju mest tandköttet som är i farozonen. Sen kan man ju gå precis när man vill men inte alltför bekvämt när man är höggravid ;)
Idag är det dax för KUB, sjukt nervöst!
Skrutt, va roligt, lycka till. Men visst är man sjukt nervös. Vill ju först o främst att den lille mår bra/lever. Och sen vill man ju ha bra resultat. Jag grävde fram pappren sen sonens KUB och det hade ju varit gött med liknande siffror.
Vår KUB gick inte bra idag, vi blev rekommenderade att ta moderkaksprov så det blir det imorgon. Känns lite som jag tappat fotfästet. Pendlar mellan hopp och förtvivlan.
Thefamily. Jag håller med du. Kommer ju en hel del ansvar med KUB, som det vi står inför nu. Hade jag inte haft åldern inne där dom faktiskt rekommenderar det så hade jag inte gjort det. Nu måste vi göra MP imorgon och jag kan riskera missfall på.ett barn som kan va friskt, vill.man bara se bebis så.tycker jag att ett vanligt UL är.lämpligare
Skrutt, tack för fina ord. Vad jag förstod det som så var det blodproverna som drog ner resultatet