Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose
    jplust skrev 2012-01-13 14:51:52 följande:
    Verkar som alla fått större bröst? mina är lite ömma men fortfarande lika små :s fast det gör inget om dem väntar med att växa ett tag.

Idag köpte jag mina första mama mysbyxor, så nu kan jag andas igen!

Min ihållande molvärk som flyttat sig från höger till vänster sedan jag fick plusset ungefär är borta nu.

Nu har jag bara lite "mensvärk" på kvällarna till och från...mest när jag rör mig efter att suttit still.        
    Mina hade mest blivit degiga efter min viktnedgång så nu känns de helt ok! Fantastiskt att de redan växer så tidigt . Synd vi inte får behålla dem dock
  • LillyRose
    Den lilla M skrev 2012-01-13 16:15:47 följande:
    Ni som har lite större bröst märker ni av att dem har växt mycket? Jag tycker att dem har blivit lite fullare i formen men inte mer än så.. (är 5+2 idag)
    Mina är mindre skinnigare om man säger så
  • LillyRose
    Karriis skrev 2012-01-13 17:09:08 följande:
    Ultraljud på måndag, och syns inget då så blir det veckan efter, med risk att det kan vara ett X... :/
    Men jag måste passa på att lägga ett gott ord för manliga gynekologer, han jag har nu bryr sig verkligen :) kanske också pga att jag fått flera missfall och inte hann få mens nu efter förra, så jag räknas väl som en risk, men åh, tänk om jag får se ett pickande hjärta!!!!
    Vilken vecka är du i? Jag har ju haft X och fick inte tid förrens 6+4 för att de ska se nått
  • LillyRose
    Karriis skrev 2012-01-13 17:53:07 följande:
    Lillyrose: 5+4 och har tid på måndag, han sa att det inte var säkert att vi skulle se något, men för säkerhets skull :)
    Om de tittar för du haft X så är det egentligen inte hjärtat de vill se utan at den ligger där den ska och att det ser ok ut . Jag har aldrig fått så här sena tider med mina andra barn men nu kanske jag får se hjärtat
  • LillyRose
    Cyros skrev 2012-01-13 18:05:20 följande:
    hejsan jag tänkte att jag hoppar in här jag är i v6+3 idag. var hos läkaren i 6+0 och såg hjärtat ticka (så underbart) ska tillbaka på ul i v8 vet inte riktigt när jag är beräknad då jag inte har haft någon mens men det borde vara i september
    Varför så många vul? För mig som haft x blir det vul nästa vecka sen inget förrens v 18
  • LillyRose
    Karriis skrev 2012-01-13 18:19:05 följande:
    Lillyrose: precis, han vill se så att den ligger i livmodern, men har jag tur kanske man ser ett hjärta, eller? :)
    Kanske..det är ju lite osäkert när det börjar slå...hoppas jag får se det..men 6+ borde det syns
  • LillyRose
    Cyros skrev 2012-01-13 18:21:47 följande:
    jag var den 10de hos läkaren för att få hjälp med min pco då jag enligt läkaren hade ca 5% chans att bli med barn på egen hand har försökt i många år. men han ville göra ett vul  för att titta hur allt såg ut och då visade det sig att jag hade ett litet tickande hjärta i magen blev en stor och glad chock. =) så nu ska jag tillbaka efter 2 veckor för att se att allt fortfarande ser bra ut 
    Ok...lyx och se den lilla igen

Funderar på och köpa angelsound sen..nån mer som tänker det? 
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012