Vi som väntar smått i September 2012
Maglan - ursäkta mig men vilka förjävliga människor. Jag hoppas att du mår så bra som du kan göra iaf och att du kan gå vidare och själv få bli lycklig på annat håll. All lycka till dig. Kram
Maglan - ursäkta mig men vilka förjävliga människor. Jag hoppas att du mår så bra som du kan göra iaf och att du kan gå vidare och själv få bli lycklig på annat håll. All lycka till dig. Kram
Sömnlöst inatt igen. :( legat vaken i en timme ungefär. Imorgon bär det dessutom iväg på dop med dottern min och mormor och morfar. Bilen åker ifrån oss kvart över nio och sedan har vi en bilfärd på ca tre timmar framför oss, SKOJ! Förhoppningsvis får jag lite mer sömn i bilen. Lillen i magen bökar runt nu också, känns som hela han ligger och vrider och vänder på sig. :s
Fijalija - ush va jobbigt de lät men du kämpar på. :) vi ska alldeles strax åka och börja den där bilfärden. Fem somnade jag om imorse och sedan upp vid halv åtta för att få i mig och dottern frukost. Känner mig dock någorlunda pigg just nu men känner även att tröttheten kommer att komma sen under dagen. Wish me luck. :)
Lillfisen - jag har en liten pojke i magen som aldrig verkar sova, hoppas inte det håller i sig sen när han bestämmer sig för att komma ut. :) hoppas på att jag får sova inatt då jag är åter på jobbet imorgon klockan åtta. Spännande att se hur det ska gå med tanke på alla sammandragningar jag har nu för tiden.
Grattis till sooofie88 förresten, skönt att allt ser bra ut, håller tummarna för att ni blir helt återställda så snabbt som möjligt.
Nu ska jag försöka sova. Nattinatt till er allihopa.
Här har vi sex som vanligt nästan förutom när jag har mina sammandragningsdagar om man så kan kalla de. Händer någon gång i veckan då det håller i sig rejält. BM besök idag. V 33 sfm 31 och vikten är +8 kg allt som allt än så länge, vill över 10 kg denna gången och få spara lite efter amningen och allt är över, men det blir som det blir. Nu ska jag mumsa i mig lite kräftor, MUMS! Jag älskar skaldjur men kommer vara försiktigare nu när jag är gravid då jag som ogravid :p kan äta det fem ggr i veckan om så tillåts. :)
Kram på er.
19majsan82 - du är så välkommen så. :) haft en bra graviditet än så länge?
Lia - pratade precis med en barnmorska på förlossningen pga att min lilla kille är otroligt rörlig idag. Hon sa då att om dem rör sig mycket så är det bara ett gott tecken inget att oroa sig för. Men om du fortfarande är det så ska du självklart ringa in själv.
Kul med FB grupp nu så vi kan följa varandra ännu mer. :)
Leiabus - jag håller tummarna och tårna. Går säkert jätte bra. :) kram.
Lillapluppen - verkar det som att det är något på gång nu eller vad säger dem? Håller tummarna för dig idag.