• Gosmos

Vi som väntar smått i September 2012

Ja det är en jäkla massa förkotningar jag absolut inte fattar! Vad är skilnaden på VUL och RUL till exempel?

• Gosmos

Jag blev kallad till cellprov häromveckan och på kallelsen stod det att jag inte skulle komma om jag var gravid. Men man kan alltså göra cellprov om man är gravid? Varför fick jag inte göra det då, tror ni?

• Gosmos

Hej alla septembermammor!
    Var superlängesen jag skrev här, blev så uppskärmd av allt domedagssanck i början av graviditeten att jag helt enkelt slutade. Men nu är jag lugn och fin, med mage och allt.

Däremot gjorde jag något dumt i morse. Jag bar 8 kartonger som väger ca 15 kilo styck till bilen (sen fick någon annan packa ur dom), det var på jobbet och det fanns ingen annan här som kunde bära. Bara att bita ihop.
    Efteråt fick jag ont i nederdelen av magen och i ländryggen. Min väsnterskinka känns också sträckt eller typ domnad. Innan jag var gravid bar jag mycket såna här lådor och är inte "jätteotränad" så jag tror inte det är träningsvärk. Jag känner mej lite orolig, kan något gått snett tror ni? Bebis sparkar som vanligt (min lilla atlet).

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012