Inlägg från: Lycklig och glad |Visa alla inlägg
  • Lycklig och glad

Vi som väntar smått i September 2012

Hej! Jag fick den finaste nyårspresent man kan tänka sig! Plus på stickan. BF 7 september... Alltså är jag i vecka 5 eller 6. Kan inte riktigt räkningen än ;) Nu gäller det att hålla tummarna bara!

• Lycklig och glad
    MiaMy skrev 2012-01-02 10:54:43 följande:
    Jag fick också beskedet som en nyårspresent :) Blev väldigt chockad och rädd först, hade liksom inte väntat mig det trots att jag visste att det var fullt möjligt. Har funderat på barn länge, men nu när det är PÅ RIKTIGT är det läskigt :D

Jag tror bi borde vara i v. 5 om jag fattat rätt.

Jag har inte haft andra symptom än stickningar i magen, men igår märkte jag att brösten var ömma och inatt blev jag hungrig! Inbillning?

Det är så svårt att veta om man inbillar sig eller inte! Jag är mer kissnödig och har lite dålig mage samt spända bröst
  • Lycklig och glad

Jag är i vecka 5+0.Räknas det som vecka 6 då? Detta är verkligen helt nytt för mig:) På fredag ska jag till mvc och träffa  barnmorkan för första gången. Blir spännande.

Jag är bara 28 år så jag kommer antagligen inte erbjudas test för kromosomfel, men min man har en halvbror som har  downs syndrom. Jag funderar på om jag ska göra, eller får göra det. Hur skulle ni ha gjort i min situation?

• Lycklig och glad

Tack för era svar, jag kollar helt enkelt med barnmorskan om en vecka när vi ska dit!

Mina symptom är bröstspänningar och taskig mage :) Men det tar jag gärna...

• Lycklig och glad

Hmm, skrev i BF-listan, skulle ju skriva här såklart :)

Har inte varit så aktiv de senaste veckorna och här har ju massor hänt :) Kul att se var alla bor. Själv bor jag i Bromma, Stockholm. Någon mer?

• Lycklig och glad

Åh vad roligt med en FB-grupp. Det är ju lite mer slutet där än här! Hoppas ni har en skön eftermiddag! Jag boar för fullt här hemma - gillar verkligen det! Tvättmaskinen går på högvarv och garderober fylls på :) Bebisar tar plats även innan de föds :)

• Lycklig och glad

Flax - Jag börjar jobba på måndag efter ett härligt och långt sommarlov. Jag har tänkt att jobba tre veckor (13-31 aug), om allt går som det ska. Sen hemma en vecka innan BF (7/9). Jag är lärare och har planering en och en halv vecka sen kommer barnen. Jag vet dock inte vad jag ska planera :) Lite fix har jag från vårterminen sen tänker jag mest bara hänga med!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012