• Pappa Micke

Du som fött barn 20-23 december (Vilket år som helst!)

Den här frågan riktar sig till dig som fått barn något år mellan den 15 december- 23 december.

Firade ni hos släkt/vänner? Eller stannade ni hemma för att "vila" och få egen tid? 

★✰★ Stolt pappa och familjehem ★✰★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-24 21:19
    Det ska självklart stå den 20:e även i trådstarten. Det är alltså den 20-23 december som gäller! =)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som fött barn 20-23 december (Vilket år som helst!)
  • Psychadelia

Födde en dotter i onsdags ( 21:e) och firade hemma (och ett återbesök på BB) idag. Det var planerat att fira hemma eftersom BF var 19:e och vi då inte visste när hon skulle titta ut...

• MammaTillMelvin

Vi fick en son 22/12 och var fortfarande kvar på sjukhuset. Tror detr bra att få vila upp sig efteråt och att ge bebisen en lugn start!

• Qaroliine

Saknar alternativet att vi var kvar på sjukhuset.
    Tilde föddes den 21/12  2010 och vi fick komma hem efter 8 dagar.

Tilde 101221
  • Pappa Micke
    Qaroliine skrev 2011-12-25 23:29:46 följande:
    Saknar alternativet att vi var kvar på sjukhuset.
    Tilde föddes den 21/12  2010 och vi fick komma hem efter 8 dagar.
    Jag tänkte att det skulle räknas in på alternativ 2  
    Jag la till "hemma" men jag syftade på att fira ensam Tomte
    ★✰★ Stolt pappa och familjehem ★✰★
  • Qaroliine
    Pappa Micke skrev 2011-12-26 10:07:14 följande:
    Jag tänkte att det skulle räknas in på alternativ 2  
    Jag la till "hemma" men jag syftade på att fira ensam Tomte
    Okej, vi firade ju ensamna men mot vår vilja. Hade vi befunnit oss hemma så hade vi firat med våra familjer.
    Tilde 101221
  • Meria

Jag födde natten till julafton, 00:58 på natten för 5 år sen nu. Vi var kvar på BB hela julhelgen, den bästa jul vi haft. Om jag fött dagen innan, eller några dagar före hade jag valt att fira med bara familjen, tog mig några veckor att bli som folk igen  

(¨,) Loke -06 & Isak -08 (,¨)
  • Meria
    Meria skrev 2011-12-28 23:06:34 följande:
    Jag födde natten till julafton, 00:58 på natten för 5 år sen nu. Vi var kvar på BB hela julhelgen, den bästa jul vi haft. Om jag fött dagen innan, eller några dagar före hade jag valt att fira med bara familjen, tog mig några veckor att bli som folk igen  
    Kan säga att jag födde 13/12 två år senare och då firade vi med släkt... och några timmar in i firandet önskade jag att vi firat själva istället. Var helt färdig och spenderade halva julaftonen med att sova/amma/gråta för att jag var så sliten. 
    (¨,) Loke -06 & Isak -08 (,¨)
Svar på tråden Du som fött barn 20-23 december (Vilket år som helst!)