Nej, fy vad jobbigt för dig. Denna graviditeten var ofostrig va? jag hade lite samma problem som du när jag hade det. Dock blödde jag inte så mycket utan mer som en vanlig mens men under lite mer än 2 veckor. Sen avstannade det och en läkare sa då att allt var borta och kroppen klarat det själv. ca 2 veckor senare fick jag jätteont i magen och åkte till akuten igen, då visade det sig att jag hade en cysta som var ca 6,5 cm i livmodern.. läkaren nämnde då, som i förbifarten att det såg ut som att det fanns lite vätska å så kvar i livmodern, men de gjorde ingen åt det. över 4 veckor senare tjatar jag mig till en läkartid på den avdelningen vi ska göra IVF på, den läkaren har jag mycket bra förtroende för och ville att hon skulle göra en bedömning. Då ser hon att hinnor och massa annat är kvar och jag blir skrapad 2 dagar senare. Vad jag förstått är ofostriga svåra för kroppen att hantera.
Om jag var du skulle jag försöka sätta lite press på läkarna och kräva en skrapning, har det inte kommit ut ännu är ju risken stor att det inte gör det av tabletterna heller. Måste säga att jag tyckte att det var "skönt" att bli skrapad, givetvis jobbigt under tiden men väldigt skönt att veta att det är klart sen, och jag hade inte ont efter heller.
Stort lycka till till er. Lider med dig och tänker på dig. Styrkekram och stå på dig, låt dem inte komma undan med "vänta och se"