• Småland

Svårt att behålla graviditet. Erfarenheter och metoder.

hej! jag joinar gärna/tyvärr här. Fick mitt tredje mf på juldagen. Känns skönt att läsa om er andra, inte att ni har vart med om jobbiga saker utan att vi inte är ensamna för just nu verkar det GÅ SÅ BRA för alla mina vänner som bara bakar bebis till höger och vänster.
    kram

• Småland

hej hopp!
    Funderar på att gå och köpa paranötter, kalcium- och d-vitamin! Jag kan tänka mig att trycka i mig rätt mycket för att slippa fler mf:s. Min man är jätteorolig för ett till mf. Och att jag ska bli jätteledsen. Förstår honom men jag har inte tappat hoppet. Ska på gyn-undersökning på privat klinik på måndag. Jag hoppas de tar oss på allvar och testar allt som kan testas. helst vill jag ha en plan för när jag blir gravid igen, vad jag kan göra osv.
    tänker mycket på stress. Har levt ett väldigt stressigt liv och förösker lugna mig nu, inte lätt alltså. Nu är det snart äl. Funderar på att för en gång skull testa med stickor. Och vad tycker ni jag ska äta för att hjälpa till efter äl? jag äter vad som helst;)
    kram

• Småland

fint att läsa oliven!
    Inger hopp till oss andra. Okej så nu ska jag inte äta paranöt:)
    Är det någon mf:hindrande medicin som är receptfri. Barnalbyl eller så?
    Progesteronkräm har jag redan och bli deppig av den men jag känner att de flesta biverkningarna är okej nu.
    tack för denna tråden

Svar på tråden Svårt att behålla graviditet. Erfarenheter och metoder.