• elinvv

vul vecka 7+1

Hej..

Var på vul idag och trodde jag var i vecka 7+1 men läkaren såg endast en hinnsäck och eventuellt gulkropp (tror det heter så) men inget foster. Ska tillbaka om några veckor men snälla, någon med positiv erfarenhet av samma sak?   

elinvv
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-21 18:54
    Ingen??
  • Svar på tråden vul vecka 7+1
  • WsMamma

Förstår att det inte är det du vill höra, men det var samma sak för mig i höstas, och det gick tyvärr åt pipsvängen. Men jag hoppas såklart att det går bättre för dig och att graviditeten bara kommit igång senare än du tror!

• elinvv

Gjorde du något ytterligare ultraljud eller fick du spontant missfall?

elinvv
  • WsMamma

Flera ultraljud, det blev 3 eller 4 stycken. Men jag kände själv också i kroppen att det var nåt som inte stämde. Så om du ändå känner att du är gravid så håller jag tummarna ännu hårdare för dig.

• Annica P

Ledsen att inte har goda erfarenheter. Men alla gånger jag varit på tidigt vul och hinnsäcken med innehåll inte utvecklats enl tiden har det varit MA. Det skulle kunna vara ok om befruktningen kunnat ske senare, det beror på om det stämmer med när du testat osv. Hoppas av hela mitt hjärta att det finns någon logisk förklaring och du har en graviditet som utvecklas! Kram

Svar på tråden vul vecka 7+1