• Sandra12

vägglöss!!måste kasta alla sofforna!!

Vi har haft problem med vägglöss! Vi kliar sönder oss snart!. Jag har ringt bostadsföretaget som av anticimex kontakt nummer!. Jag har ringt anticimex och de ska komma imon. Vi har redan kastat ut alla mattorna hemma,men de bostadsföretaget vill att vi ska också kasta ut sofforna!. Det är måste vi göra ocskå tror jag för att vi kan knappt sitta 5 minuter i soffan då börjar vi klia oss. Det är fruktansvärt obehagligt. Vi har fått krämer olika kräm mot klådan också. Nu undrar jag en sak...

Vi har kastat ut samanlagt 4mattor och nu måste vi kasta sofforna som har kostat oss runt 40,000 kr!
    Får man ersättning från hemförsäkringen?? Mattorna har jag tyvärr ingen anning va de kostat och har inga kvitton kvar på de. Men sofforna är dyra,köpta förra året. 

• Svar på tråden vägglöss!!måste kasta alla sofforna!!
  • Sandra12

Jag ska ringa folksam och höra med de !,Jag har tecknad hemförsäkring hos folksam i många år. Jag har inte råd med nya soffor :((. De köpte jag och min man innan vi separerades!. 

Men de måste bort!!. Jag sitter uppe nu och kilar IHJÄL MIG snart!. Duschat felera gånger med varmvatten. Likaså mina 2 små flickor!. :(( 

• Sandra12

Det är synd att slänga,så dyra! har inte råd med nya soffor alls!. Men det är HEMSK hur vi kilar sönder oss,jag och mina flickor,vi kan knappt sova på nätterna. Vi har varit hos hudspecl och det är vägglödd har de sagt TILL SLUT,fick massa fel diagnoser i början. Men sofforna är ganska tunga,nu är jag ensamstående med 2 små barn,kan tyvärr inte flytta på sofforna!. 

Dör de i kylan?? är du säker?  

Svar på tråden vägglöss!!måste kasta alla sofforna!!