• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Em me skrev 2013-05-25 10:05:25 följande:
    Ja, hon drar minsann ut på spänningen här;)

Verkligen!

Men nu får hon hålla sig och inte dricka massa
  • stegen
    Nellin skrev 2013-05-25 10:41:43 följande:
    Hahaha, vad rara ni är! Jag lovar, jag skriver så fort jag kissat på stickan. :)

När jag tog mitt första digitala doppade jag först en billig sticka och när det blev positivt så doppade jag det digitala 20 sekunder
  • stegen
    Nellin skrev 2013-05-25 11:02:23 följande:
    Stegen, jag har inga vanliga stickor. Jag har bara digitalt. Jag brukar kissa direkt på testet, i 5 sekunder som det står och sen lägga det plant. Går här och väntar på att bli kissnödig, hahaha.

Hihi jag vågade inte göra så för tänk om man helt plötsligt inte är kissnödig längre, så JZ tipsa mig om att doppa det

Det är såååå spännande nu!
  • stegen

Nellin: UNDERBART!!! GRATTIS!! Så glad jag är nu för din skull, nu ska du bli mamma snart!!! Grattis grattis grattis!!!

• stegen

Otålig: Tänker på er alla!! Hoppas att bebisarna väljer att stanna många veckor till! En vän till mig med en bebis i magen var med om samma sak och den bebisen kom i vecka 42!

Stoooor kram

• stegen

Otålig: Grattis till dina pojkar! Självklart håller vi alla tummarna för er! Stor kram

• stegen

Har så mycket att skriva till er när jag läser, men tappar allt på vägen!

Men jag håller tummarna för er ALLA!!!

Vill bara att ni ska veta det även om jag inte skriver så mycket!

Ni är så fina tjejer!!

Kram

• stegen

Illamåendet kom väldigt tidigt för mig men tog det inte som ett symptom då jag precis som Nellin tagit ovitrelle som innehåller hcg, sen när mitt egna hcg ökade kom ett illamående som inte är av den värld.

Men just som du beskriver illamåendet Lillnosen som kom det från halsen och inte magen.

Jag håller tummarna för att du har ett frö som gror för fullt nu och producerar en massa hcg! Det är dags NU!!!

• stegen
    Vårväntanochlängtan skrev 2013-05-31 09:36:06 följande:
    Dagens graviditetstest  Ett år efter MA var det vår tur igen! 

Åhhh men så underbart!!! Äntligen!

GRATTIS!!!!!

Du anar inte så glad jag är nu!!!

Grattis grattis grattis!!!
  • stegen
    Jenso skrev 2013-06-01 12:40:43 följande:
    Nu är jag på väg till ET, de ringde imorse o sa att 2 har vuxit snabbt och två lite lite långsammare. Vi hade hoppats på blasto men får ni chansen att sätta tillbaka två istället.

Underbart!! Håller tummarna för ett fint plus om ca 2 veckor!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus