Vi som försökt ett tag utan plus
Håller tummarna för att du plussat Hoppas !
Håller tummarna för att du plussat Hoppas !
ohhh vilka flytningar jag har! ha,ha..att man kan vara så glad över det men det var länge sen jag hade det vid äl tider,trots utslag varje månad med cb :) på dag 12 idag så äl borde närma sig = mystider :D skippar äl testen denna gång ..tycker det är jobbigt med dom.. Fasiken om det inte ska bli nåt snart :)
kram på er!
Så var äl slut för denna gång tror jag .. Dag 17 idag så det borde den vara :) orkade inte testa med stickor den här gången men hade faktiskt lite äl känningar .. Ni som har äl flytningar - när man har såna där sega eller vad man ska säga .. Typ äggvita.. Hur lång tid efter brukar ni ha äl??
Kram till dig kanske4a !
usch nu analyserar jag ordentligt här har lite konstig molande värk i nedre delen av magen och i nedre delen av ryggen..nej det är nog inget men ni vet hur man håller på är på dag 18 så än lär det inte ha hänt nåt.. trodde före ett tag att det kunde vara ägglossning men den borde jag haft för ett par dar sen..tog iallafall ett cb ältest för att utesluta äl och det var neg. som tur va annars har vi varit helt fel ute denna månad..nej nästa månad måste jag göra äl test igen..står inte ut med att inte veta om vi prickat rätt eller inte spermierna lever ett tag jag vet men man vill ju öka chanserna maximalt !
kram på er alla!
JZ - åh va bra! Lycka till :)
linte- tror oxå det kan vara så att kroppen nu funkar som den ska igen .. Bara positivt men har haft precis som du en sjuhelsikes mensvärk så det är INTE kul ! blev bättre efter jag fick barn för 5 år sen.
Vårväntan - Nej! Fan så trist :( kram till dig .