Vi som försökt ett tag utan plus
Känns som att min kropp inte riktigt hänger med denna omgången av mens för jag känner mig helt matt och seg. Borde kanske se till att få i mig några järntabletter om det kanske kan behövas.
Tack för tipsen tjejer. Har ätit Apotekets kvinna det senaste 3-4 månaderna sen jag läste att det är viktigt att äta folsyra även innan man blir gravid. Tyvärr verkar inte järnet i dem räcka för tillfället. Eller så är jag på väg att bli sjuk men det hoppas jag verkligen inte. Får väl köpa vanliga järntabletter också om det fortsätter så här men magen brukar inte gilla dem. Varit ute och målat altanräcket ikväll och blev helt svett av det. Sa till sambon att det var så väldigt varmt men han höll inte alls med. Blir tidigt i säng ikväll och i morgon är det fredag och sen får jag vila hela helgen! Nästan så jag tycker det ska bli skönt att de lovat regn så jag kan vara inne och slöa med gott samvete istället för att greja i trädgården.
Är piggare idag och mår inte alls lika konstigt. Mensen verkar vara borta också. Håller tummarna att det var det sista som kom igår så att det är över för denna gången. Vågar inte riktigt tro på det än då denkommit tillbaka flera gånger redan.
JZ79: Har fått en tid hos gyn 10 augusti så tills dess får jag försöka stå ut. Hoppas bara jag slipper en så här stor blödning till innan dess och ffa ibte när vi ska till kreta. Inte kul med sol och bad med extrem mens.
JZ79: Jepp fick en tid igår Har helt hopplöst dåligt närminne jag med. Går och ska hämta något och glömmer bort det på vägen. Hade bättre minne tidigare men haft mycket på jobbet senaste året vilket helt raderat minneskapaciteten. Inte stressad egentligen men många saker att hålla i huvudet och då tar lagringsplatsen slut.
JZ79: Usch vad tråkigt att höra.
Är ju lite det man fasar för inför utredning. Samtidigt som man vill veta varför det inte fungerar så vill man inte höra att det är fel på någon.
Skickar styrkekramar till er! Vi finns här och stöttar.